![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da var jeg pa plass i Tokyo etter en flight med UA 882 fra ICN i gar. Cashoppgradering var mulig til F sa jeg takka ja til det. Provde OZ sin F lounge, dog sa skuffet den meg noe, men det var nok fordi jeg brukte den som la i concourse A og ikke hovedbygget. Fikk meg et lite sjokk da jeg sjekka kursen na pa JPY. Tok ut 100.000 JPY og det er ca 1200 USD... Trodde JPY var like mye verdt som KRW. Men neida. Det var feil. Hadde holdt med 50k og vel sa det. Man laerer sa lenge man lever.
![]() Ble grillet mer i den japanske pass og tollkontrollen enn det jeg ble i USA sa her er de noye. Dog jeg kom igjenmnom, da jeg ikke har noe hensikt i a forbli i Japan. Har det tross alt bra i Norge med en deltidsjobb som jeg begynner i samtidig med studiestart om 10 dager. United first sin service var veldig bra med tanke pa lengden pa flighten ICN-NRT dog sa ble champagnen servert i plastikkglass, ellers gav de en fin lunch. I dag skal jeg se meg litt rundt i Tokyo. Litt lost ble jeg i gar da jeg skulle finne frem, men gikk innom et hotell og spurte om veien. Selv med kartutskrift fra dem gikk jeg meg bort enda engang, men da traff jeg pa hyggelig lokalbefolkning som skjonte hvor jeg skulle. ![]() Ja god torsdag alle sammen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Stavanger hvor det er en nydelig morgen, klar for løpetur ved Stokkavannet, bor på Nespresso hotellet i Løkkeveien (Radisson Blu) her er det Nespresso maskiner hvor enn en snur seg. Så en burde være våken nok til å møte dagens utfordringer lengre borte i Løkkeveien, hjem til Oslo i ettermiddag med SAS - sjekket inn der jeg var når jeg var der
![]()
![]() |
#3 |
Front section flyer
|
![]()
God morgen fra Sarpsborg.
Solen kryper opp her nå , så på tide å komme seg ut å skru bil ![]() Ha en fin dag folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Som dc-8-63 sier, Stavanger var badet i sol akkuarat nå. Hadde plutselig ikke så lyst å gå på jobb. En liten photowalk på formiddagen passet bedre faktisk. Men nå er det på tide å sette i gang med dagens utfordringer. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#5 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Kristiansand. Pakker ferdig før avreise WF470 til SVG og KSU. Overskyet her nå, og det skal visstnok være ganske likt vær i KSU.
God torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
Herlig morgen, tok frokosten på kontoret idag - ikke noe mer spesielt å si.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Pent, men litt kjølig her i morges. I kveld blir det lanseringsfest for Pokerfjes, så da får man testet hvordan man fester i litteraturbransjen. Etterfest på La Belle, så frykter litt formen i morgen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen far Forus,
Frisk morgen her over i sørvest, ingen sommertemperatur egentlig , men vi får ta det vi får. En alminnelig travel arbeidsdag idag. Ser det er vinstille ute og håper det holder seg slik til i ettermiddag. Da blir det tur til sjøs med båten og et forsøk på å få tak i noen "fiskepinner". Ha en god dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra barteland..
Etter en frisk kjøretur fra Geiranger til Namsos i går, blir det noen rolige dager fram til helga nå.. Hjemmekontor er ei bra oppfinnelse!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Denne morgenen spratt jeg opp 0600. Det er tross alt sol ute
![]() Ha en aldeles fortreffelig dag på Moder Jord
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Crabapple .. her sitter man og drikker kaffe mens Guttungen trener. Altfor tidlig .....
Ser ut til å bli en fin dag. Blir å pakke noen bokser idag også. På rute til flyttedagen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Stikker på jobb mens vaskedama ordner opp i residensen i beste Indre Oslo Øst. Fint med sol i byens gater og streder, men sannelig er det ingen enorm varme å snakke om. Ha en fin torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Lillestrøm. Her er siste dagen før "høstsesongen" starter. Det vil si reisesesongen. Begynner forsiktig med en Stavanger tur i helgen, og så går det slag i slag. Blir nok ny pers på flying i høst også.
Skal straks åpne en Nøgne Ø og la det hele synke inn. Ha en fin kveld.
![]() |
#14 | |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() Quote:
![]() Her skal det trenes bowling i kveld. Sesongen starter snart, og som fjorårets seriemestere i Umbroligaen(den øverste i bowling) er det på tide å børste støvet av kulene. Ha en god kveld! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God torsdags ettermiddag fra Nyborg på Fyn! Kjørte forbi noen flotte strandhus på veien til Hotel Hesselet hvor jeg er innlosjert for natten. Super utsikt mot stranden og Storebæltbroen. Synd at det er så grått & regnfullt. Båt fra Esbjerg til Harwich i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld fra heimen - her må jeg finne en skjorte og bukse og legge meg for jeg skal snart opp igjen.
SAS kjører sommerruter på CPH så jeg er vel i Køben før jeg har våknet i morgen. Ikke noe fly mellom 06:10 og 09:15 med bolaget - ser at DY har utsolgt i alle klasser på 8-flyet. 3 daglige med DY, 7 daglige med SAS er nok litt i snaueste laget. Men, men, de vet jo hva de gjør, det er vi jo alle enige om ![]() Quote:
![]() Ha en fin kveld!
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kan jo hende det var pga min lave sosiale status da jeg skrev student pa innreisekortet. Antageligvis det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Tokyo | Fnate | Flyforum | 11 | 22-07-2019 19:26 |
God tirsdag fra Tokyo! | Herlov | Flyforum | 11 | 24-03-2015 13:34 |
God fredag fra Tokyo | Fnate | Flyforum | 15 | 21-03-2015 09:22 |