![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var ute på Sola i dag med noen venner.
Har ikke Spotta siden jeg var i Split, så det var deilig å komme seg ut til flyplassen og høre lyden av fly igjen.. ![]() Det kommer en liten serie fra Split senere i uka. ![]() Begynner med BMI som kom med G-DBCK, ny reg for meg ![]() ![]() På den nye plasseringen av plattformen ble det bedre å få bilder av helikoptere! ![]() ![]() KLM kom med PH-BDW. ![]() OY-KFL, ny for meg. ![]() Vi gikk en tur bort til Riksvei 509 og tok noen bilder, endte opp med dette.. ![]() SunExpress sendte denne stygge maskinen, TC-SUV ![]() SE-DIN ![]() G-FIRM Fikk ikke så mange bilder ut av den ca 10 timer lange turen.. Den nye plasseringen av plattformen var egentlig ikke så dårlig. Når 18 er i bruk, får du kjempefine bilder, forsett fra noen stolper som står i veien.. Du får også fine bilder av helikoptere og litt mer oversikt over hva som skjer borte ved cargoflyene og småflyene. Men den gamle plassen var litt bedre syns jeg.. Takk for meg ![]() Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder!
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dokker e så flinke! =) Flotte bilder som vanlig - bare te å stå på! Alltid like kjekt å se bildene dere legger ut
![]()
![]() |
#5 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Konge bilder, Erik! Favoritten min idag ble Widerøen, nydelig vinkel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk, håper vi kan dra ut på søndag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En liten avsporing... Det syns det er veldig få helikopterbilder fra Sola! Jeg var en liten tur innom Sola i juli, men det såg ut til å være umulig å finne en "spotter"-plass hvor man kan fotografere helikoptrene til CHC Helikopter Service og Bristow! Er det noen plass på Sola hvor man kan få tatt bilder av disse helikoptrene? Er det vanskelig å komme innenfor gjerdet og besøke "line" hos CHC og Bristow? Bare lurte...
Steinar http://www.seabee.info |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Dette har du gjort bra !
Det CRJ landingsbildet var råfint.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk!
![]() Har ikke vært så mye der borte, den beste plassen jeg vet om er Solastranda ved enden av rullebane 11, der kommer helikopterne over deg ganske ofte. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Likte veldig godt bilde av BMI
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vinkemesteren
|
![]()
bra bilder...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vinket piloten i MD'en? (Åpent vindu i cockpiten) Veldig fine bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jepp, han vinka
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder fra Sola - 10.august 2012. | chrSVGa380 | Bilder & foto | 8 | 17-08-2012 15:55 |
Masse variert fra Sola, 1.mai | chrSVGa380 | Bilder & foto | 23 | 03-05-2012 18:09 |
Min lille serie ifra C17 på Sola mandag | Lennart | Bilder & foto | 14 | 29-09-2010 22:45 |
Litt fra Sola 10 August... | rogaland10 | Bilder & foto | 5 | 12-08-2010 22:28 |
Vede sitt bridrag fra Sola 9. August | Vede | Bilder & foto | 1 | 11-08-2007 14:25 |