![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke ofte man klarer en spotterunde når man er på familieferie, men fruen lot meg få en 'fridag' og det resulterte i en runde på både Boeing Field og Everett. Mye artig å se, og her kommer et utvalg. Valgte å spre meg over 2 tråder for å være litt snill med båndbredden .... Denne delen er fra Everett. Tekst over bildene.
Parkerte 787'er ser man nok av på Everett for tiden. Her kommer et utvalg. Selv om Air India har kansellert sin ordre, er det en 5-6 stykker ferdigmalte som står parkert rundt om på plassen ... Hos ATS sto det fire ANA'er og en AI. ![]() ![]() ![]() ![]() Lang lang rekke ... En av rullebanene er tatt i bruk som parkeringsplass. ![]() Turkish Airlines 777-300 på vei til Portland for å bli malt ... ![]() China Southern har to maskiner parkert ved Future of Flight, ![]() Ethiopians første - og en av JAL's. ![]() Flere Dreamlinere. ![]() ![]() (Forts. følger) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er heller ingen mangel på 747-8'er ... Alle jeg så er cargomaskiner. Mange av dem!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dette er en Fouga CM 170 Magister .. en flytype jeg vet fint lite om. Den fløy ut sammen med neste maskin .. ![]() .. som er en Me-262 replika! Disse produseres på Everett for salg til museer og andre interesserte, ![]() Til slutt et par-tre bilder av en av testmaskinene som dro ut på en iten rundtur. Og det var vel det - takk for titten! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Nå har jeg sett gjennom bildene både fra Boeing Field og Paine Field, og her var det jo mye bra. Spesielt interessant med CM 170 Magister som for meg var helt ukjent.
Det begynner å bli en del Dreamlinere nå som ikke kommer seg videre. Boeing må jo etter hvert begynne å få problemer med nok oppstillingsplasser. Vet du om produksjonen av Dreamliner pågår kontinuerlig eller om de tar pauser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja ja - man blir litt misunnelig når man til vanlig må fotografere 737 gjennom et gjerde på Sola:-) . Og du får Dreamline`ere i både pose & sekk... Godt at du da gidder dele med meg (oss), thanx!
H
![]() |
#5 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Flotte bilder av flotte maskiner, tar gjerne imot flere bilder fra det store landet i vest
![]() TK ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Artig med bilder fra flyfabrikken!
![]() Skal bli spennende om vi får se noe til Korean Air Cargo sine 748'er på OSL ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder.
Utrolig tøft at du fikk med deg bilder av ME 262. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
veldig pene bilder av noen ekstremt pene fly
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kjempe flotte bilder!
Er noe spesielt å se en 777 uten paint, awesome!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Utrolig spennende bildeserie! For meg virker det nesten litt rart at det står så mange halvferdige fly på plassen der borte, men det blir vel jobbet med dem hver dag?
Ser GJERNE flere slike fra Boeing-området ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
787ene står lagret i påvente av godkjenning, så det jobbes ikke på dem. Stort sett motorer som mangler, og evt. justeringer ihht hva testprogrammet kommer frem til.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hva er det som gjør at vinduer og dører på 787ene er dekket til?
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fanstaktisk serie - gleder meg til 787 kommer i skikkelig drift!
http://www.enfb.net/Flybilder/110802_SEA/pae19.jpg - Ett ord... praktfull! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Trist å se alle de vakkre 787ene som bare venter og venter... Knallpene bilder
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Paine Field, Everett, med passasjertrafikk | Someone | Flyforum | 19 | 04-03-2025 20:41 |
Alaska på Paine Field med A320? | LTH | Småprat | 2 | 04-08-2019 18:54 |
Paine Field webcam | LN-MOW | Flyforum | 18 | 23-02-2016 12:09 |
Spotting Paine Field PAE | Vede | Flyspotting | 11 | 27-06-2015 10:25 |