![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei. Jeg er helt ny på forumet her, så litt usikker på om jeg poster på rett sted, men jeg gjør et forsøk.
Jeg har et stort ønske om å bli pilot som dere sikkert har skjønt. Jeg har lest mye rundt på nettet om skoler, utdanninger etc men det er jo en stor jungel der ute av informasjon, så tenke å høre med dere som alt har tatt eller er under utdannelse. Jeg er nå i utdanning til et annet profesjon, men mye fritid gjør at jeg gjerne skulle begynt på teorien og tatt dette som en del av fjernundervisning. Jeg bor selv i Tønsberg og har derfor sett meg ut Pilot flyskole som en kandidat, men ser at denne skolen har stive priser i forhold til f.eks luftfartskolen i Oslo. Også vurdert å ta Bachelor i luftfart i UiT til neste år, men dette blir veldig vanskelig pga karakter og mange søkere. Er det noen som har noe tips og evt erfaringer med skoler som kan være aktuelle eller som ikke burde vurderes? Tar imot all hjelp med stor takk! Mvh Lars |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Malaysia - tips og anbefalinger | LNv22 | Reiseforum | 69 | 30-11-2022 01:38 |
Berlin - tips og anbefalinger | hurvert | Reiseforum | 115 | 11-07-2022 22:17 |
Kiel - tips og anbefalinger | Hypern | Reiseforum | 10 | 19-10-2017 16:22 |
Flyselskap tips, hvor får jeg mest igjen for pengene ? | TigerBlack | Reiseforum | 2 | 31-01-2014 22:12 |