![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja, riktig. Det ble jo kjøpt opp en del seter det aldri ble satt rævv i i sammenheng med et noe dårlig chartersalg for noen år siden. Synes jo dette er en noe spesiell måte å opprette nye ruter på, ved å skape et marked som egentlig ikke eksisterer. Men det er jo meg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Er dette påstander jeg kan dokumentere og forankre i nettbaserte kilder? Nei, det kan jeg ikke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Du er veldig vag, nærmest som om det du refererer til er rykter. Hvilket år? Hvilke flygninger?
Om du har andre kilder enn nettbaserte, er det naturligvis like interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Et annet prosjekt var charter til PMI fra begge flyplasser, også med Ving der det var samme materiell fra Spanair. Dette var sommeren 07. I utgangspunktet var det satt opp fly fra KSU i perioden midten av mai til slutten av sept og fra MOL fra midten av juni til midten av august. I løpet av sommeren var etterspørselen fra MOL så stor at Ving besluttet å gjøre om på programmet slik at KSU maskinen gikk via MOL. Jeg var selv med på en av flightene og der var nuglet spesielt å fly med en A320 fra Spanair på strekningen KSU - MOL. Ei heller her gikk ML inn med noen daler. Quote:
Nei, da kan du ikke det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva er gode flyseter? Hvilke flyseter liker dere å sitte i? | Radiv | Småprat | 5 | 17-12-2017 14:33 |
Norwegians kunder har betalt dobbelt | Hpkris | Småprat | 10 | 10-01-2012 18:41 |
SAS: Betalt med penger + poeng | Fnate | Reiseforum | 10 | 05-10-2011 12:41 |
Cimber har aldri tapt mer penger enn nå! | MartinL | Flyforum | 10 | 18-03-2010 12:38 |
UA har planer om å begynne å ta betalt for bruk av toaletter. | Stian | Flyforum | 16 | 09-08-2008 03:48 |