![]() |
|
![]() |
#1 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Var en tur på OSL 16 juli for at spotte, trafikken er ganske kjedelig på en lørdag, så brukte tiden på at "leke" med innstillinger i kamera, da jeg kjøpte Canon 7D for ett par måneder siden, satte jeg som mål at kameraet bare skal brukes i 100% manuel modus, og dette er der kommet både gode og dårlige resultater ut av, her er bare noen få bilder, kom gjerne med tilbakemeldinger da jeg har lånt en skjerm til at redigere disse bilder på, på skjermen som jeg kansje skal kjøpe, ser disse bilder fine ut, men vil gjerne vite åssen de ser ut på din skjerm
![]() Takker Vidar,Putzmeister,Cato for noen morsomme timer med mye tullprat, da trafikken var litt kjedelig denne dagen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Håper i likte disse "test" bilder ![]() MVH Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig skarpe og fine bilder,Torben.
Fargene ser fine ut på min skjerm ihvertfall. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei Torben,
Ser for meg ut som du har truffet bra her. Farger og kontraster ser ut til å være meget bra på min skjerm. Bruker selv en 7D og er meget godt fornøyd. Flotte bilder har du presentert her ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Korean traff du rimelig greit hvis du ser hvordan skylaget ligger som en ramme rundt kjerra, godt jobbet. Ellers ser bildene greit ut på min Mac.
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Atlantis, 8. Juli 2011 | mindsweeper | Bilder & foto | 4 | 04-07-2013 07:42 |
Gatwick 18 juli 2011 | Norge Rundt På 14 Dager | Bilder & foto | 5 | 21-07-2011 22:13 |
OSL 20 juli 2011 | JanSev | Bilder & foto | 5 | 20-07-2011 23:33 |
Fra OSL juni-juli 2011 | JanSev | Bilder & foto | 10 | 20-07-2011 23:16 |
OSL søndag 3. juli 2011 | LN-HVI | Bilder & foto | 6 | 08-07-2011 23:37 |