![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Men kun vestre rullebane i bruk og brukbart vær i sikte var tiden endelig moden for å fange SAS A330 ved ankomst.
I en ideell verden hadde jo selvfølgelig flyene landet fra syd slik at jeg kunne fange dem i all si prakt,men siden lykken kun står den kjekke bi,måtte jeg nøye meg med saftige motlysbilder. Uansett,mission accomplished ![]() ![]() HS-TJR_web SAS'n skulle ikke lande før 0820,men siden jeg allerede var der før 0700 havnet Thaien også på brikka. ![]() HS-TJR_2_web ![]() LN-RKH_web Ikke det beste bildet,men doku.... ![]() G-ZAPX_1_web ![]() G-ZAPX_2_web Sjekk vår alles kjære ENGM911 som tilfeldigvis har sola i ræva ![]() ![]() OY-VKG_web ![]() HS-TJR_1_web ![]() 2X_NAS_web Selektivt lys ![]() LN-RPO_web ![]() TC-JII_5_web Gammelt nytt,men jeg var der jeg også. ![]() TC-JII_web ![]() TS-IND_1_web Ny for meg (trur eg..)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Flotte bilder, men som vanlig en skitten SAS fra CPH-basen. Har de ikke funnet opp vaskemidler der nede? Det er i hvert fall en enorm forskjell i hvordan flyene fra de tre basene ser ut utvendig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Lekker serie Eivind
![]() ![]() Det er en skam å se de møkkete "danske" SAS masinene, at det går ann ![]() TK ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hvordan i himmelens navn greier å få til slike bilder når solen står rett inn i objektivet ditt er meg en gåte. Dette beviser bare at du vet hva du driver med. Alle som har vært på vollen tidlig på morgenen vet hvordan solen står da! Flott serie viking1965
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Meget flotte bilder Eivind!
Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Meget pene bilder
![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fantastiske bilder, spesielt av TG sin vakre B772ER maskin..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Her var det mye fint, at det går an med NIKON
![]() Pene bilder!!! Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her var det mye bra!
Selv er jeg ikke helt ferdig med bildene mine fra forrige lørdag. Kanskje i løpet av dagen? ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
![]() |
#13 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Quote: Originally Posted by viking1965
Blir neppe noen tur i morgen Ja ja, noe har tøffler, andre sitter fast innenfor gjerde og gitter, noen har "husarrest" og noen kan reise til ![]() ![]() ![]() Ha en flott uke alle sammen ![]() TK ![]()
Mine bilder på :Airliners.net, Dahlaviation.com, Airpics.net, Planespotters.net ![]() ![]() Last edited by TKDahl; 17-07-2011 at 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Utfordrende lys, men bildene ble jo veldig bra! Fint å få de store morgenfuglene under landing!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tidlig morgen, høst, tåke og motlys på OSL - video | PerJohan | Bilder & foto | 0 | 18-09-2013 21:32 |
Morgen og motlys bilder OSL 30/7-11. | TKDahl | Bilder & foto | 9 | 08-08-2011 23:21 |
Motlys, en utfordring. | ENGM 911 | Bilder & foto | 5 | 25-07-2011 00:59 |
Motlys på OSL | findus | Bilder & foto | 5 | 22-03-2010 22:09 |
Motlys | Seabee | Bilder & foto | 2 | 30-08-2007 09:44 |