![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var man kommet seg på jobb og i gang med ukas første morravakt
![]() Her i nord så er det fortsatt knallvær, var +16 når jeg kjørte på jobb så får vi se hvor gradestokken stopper i dag. I går så bikka den +25 her ute så jeg ![]() Så mao blir nok stasvær når elefanten kommer innom senere i dag ![]()
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God mandag morgen fra Flybussen - jeg savner Flytoget jeg...Bussterminalen en mandag morgen er vel ikke det første stedet jeg tar med den lille Italienerinnen.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
Oslo Lufthavn er mitt tilholdssted frem til 15:30 og med BKN008 er det rimelig grått utenfor. Blir en lang arbeidsuke som ikke avsluttes før Søndag 01:30, dog har man en fridag midt i uka. Har fått ny kontorstol av typen Montage SL-760 "Air Traffic Controller" - snasen! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra BGO. Måtte alle mandagsmorgener være som denne. Inn døren 06:47, på plass i gaten etter å ha kjøpt en kopp kaffe kl. 06:53. Ny står DY603 for døren, og hele rad 1 (minus 1A) var tilgjengelig tre kvarter før avgang, som vanlig.
Nå starter også boardingen, så avgang 07:30 bør gå fint. Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra gråværet i Oslo, nå bærer det snart ut til OSL, og SK 907 som skal ta meg første etappen på en etterlengtet ferie/barnedåp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Tromsø. Ikke noe stas vær her, så da setter elefanten og jeg nesa nordover mot for eksempel Vadsø og Kirkenes i håp om bedre vær.
Ha en fin dag alle sammen.
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Heldig er Fnate, men forsåvidt synes jeg det er godt med regn og tåke når man sitter på kontoret og kontorerer i 8 timer
![]() Tung mandag, ble sittende og se på en film med clintern i gårkveld - vips var det sent. Bare 2 uker og 5 dager igjen til ferie, ahhhh så godt å kunne si det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Grå morgen fra Krsund. Etter en fuktig helg blir det godt med noen hvite hverdager. Vært med på en flychartering, og sett i lys av det, så kan man vel ikke klage over dyre flybilletter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Clintern gjør det skarpt på sene sommerkvelder!
God mandag arbeidere.. Nå har jeg en uke igjen, så skal jeg ha et par uker med ferie.. Mye som skal skje før den tid, men slike utfordringer taes på strak hånd. Hjemmekontor drar opp for å jobbe i fellesferien, ligger ann til å bli et avbrudd i jobbinga, for et obligatorisk bad i fjorden. Ha en fortreffelig dag godt folk.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hola fra Stavanger. Tannlegen først. Gleder meg ikke noe særlig til det. Men etterpå blir det avreise SVG-AMS-CDG. Sånn kan vi like!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tilbake på kontoret. Håper å bli ferdig med revidering av artikkelen, og at tante Cristin blir fornøyd med nye tre poeng. Tung dag i Tromsø ja, spesielt etter lørdagens herligheter, men ingenting som en sykkeltur oppover bakken for å få fart på ting. Ha en flott dag alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Lakselv
![]() Her har vi allerede hatt en liten runde med regn/torden og 13 grader (skal ned til 8-9 grader). Mer normale forhold. Fin dag å sitte inne på ![]() Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sintra. Foreløpig er det 19 grader i skyggen. Kaffekoppen har fått gjort sitt idag. Snart på tide med frokost.
Usikker på hva dagen vil bringe, men jeg vil tørre å tippe på Zoo eller akvariumet i LIS. Ha en strålende dag folkens ![]()
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Nittedal
Her har man sovet lenge. Deilig med ferie. Sirpjalle. Området rundt akvariet er trivelig. Så god tur. Resten av dagen går med til litt småprosjekter her hjemme. Og alt en liten tur ut for å handle litt. God mandag ønskes alle. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra hovedstaden.
Lunsj er spist og man bretter opp ermene for å ta fatt på resten av arbeidsdagen. Vi får se hva resten av dagen bringer. Glad for at pilotene som flyr oss forumister rundt omkring i verden forhåpentligvis har hatt en bedre opplæring enn han karen under ![]() ![]() Ha en fin mandag!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen har fått testet helsevesenet og sponset legemiddelindustrien litt på morgenkvisten. Siden Apoteket lå ved siden av sportbutikken så ble utgiftene fort doblet...
Ser ut som vi skal ha fint vær (en stund), så det er kaffe og forum på terrassen nå, selv om jeg har litt dårlig gangsyn i dag. Ha en fin dag !
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 11-07-2011 at 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Blir det ikke sommer i dette landet? 21° er ikke akkurat hot! En tur ut til Oslofjorden er på trappene. Håper å kunne kaste seg uti saltvannet, men er redd for at det blir en kort affære. Slik går no langfridagan...
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God dag fra loungen på Osl. Klokka passerte akkurat 1300, og luken foran alkoholen ble fjerna. klart for en GT før boarding thai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |