![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fra graavaer og varmt til klarvaer - og bikkjekaldt! Meterolygen sier at det skal bli -4 til natten, saa det skal bli godt og kaldt aa ta guttungen til skolebussen i morgen..
Trist at det ikke blir VM paa Norge, men jeg faar heie paa USA istedet. Skal nok bli MANGE, gode timer foran tv'en til sommeren. 'Ute skinner sola, her inne hyler Scheie!' Ny South Park i kveld, og skal man tro forhaandsomtalen, har jeg noe aa glede meg til. Dette sto aa lese i produkdjonsbloggen: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad torsdag... I dag kommer vaskehjelpen for første gang - så det blir i allefall en bedre og renere ettermiddag...
![]() Ha en bra torsdag - det nærmer seg helg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bergen også !
Har vært en stille nattevakt i dag . Begynnte klokka 03.30....... og går snart hjem nå. Bergensbanen er fortsatt stengt etter raset , og da er det ikke så altfor mye å ta seg til...! Men det er visst meningen at den skal åpne nå i morgentimene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad torsdag! I dag skal flisene hentes, så unge Kamhaug skal leke "Byggmester Bob" i helgen... Minus tre i Asker i morgentimene, og posten har ennå ikke levert siste forsendele fra Amazon. Men, snart er det helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Jøss...trodde det var bilde av en gruveinngang!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen, i går var siste dag lesesalene i sentrum var åpen, så i dag må jeg ta turen opp på Gufseplassen, aka Blindern hvis jeg vil få lest noe.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Nah, UB på Blindern er nærmere, liker meg ganske godt der; lyst, trivelig og moderne. (og WLAN)
![]() ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God mandag fra Drammen. 4 blå på gradestokken er tangering av sesongens hittil kaldeste morgen. Satser på at det blir varmere i dag...
VM-kvaliken endte som forventet med nytt tap, 1-0 her også og vi får vel bare gratulere Tsjekkia med VM-plassen. Tufte IL (eller landslaget om du vil) spilte rimelig bra i går, men gutta med klippekort (Carew, Riise og Iversen) må snart vike plassen skal vi ha noe håp om EM i '08...
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Jylland !!
Også her 4 blå på gradestokken og igår årets første sne !! Måske jeg snart skal overveje at skifte pirelli P3000 til noget der kan stå fast!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et solfylt,men kaldt,Nærsnes.Dagens airshow har allerede funnet sted: 2 stk. F-16 som sirklet Nærsnes og Bårdsrudtjernet 2 ganger.
![]() Og "Tufte" kom ikke til VM.Da må jo aviser og TV og radio finne på noe annet å konsentrere seg om.Stakkars! ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og de to F-16ene avsluttet med en sløyfe over hustaket her på Sætre for å fly østover Oscarsborg/Drawback og en høyresving retning Rygge?
Canonen var ikke bemannet - og Moses og Aron hadde vel ikke rette vinkelen heller ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Vaskehjelp anbefales!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Enig. Har selv et brasiliansk par som kommer her en gang i uken. Deilig aa slippe aa gjoere dette selv ....
Idag er det innetjeneste .. har allerede satt opp et kurvesystem i Lilleguttens Anxiety Closet (her er styggingene i skapet - ikke under sengen .. ref. siste Opus) og naa skal det legges litt gulv paa loftet saa vi kan flytte litt bokser og slikt ut av garasjen ... Off to Home Depot We Go!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...og her i vest startet dagen paa beste maate, en DC-8-73 lavt inn over fergen...et nydelig syn....ellers legges de siste forberedelsene paa verket....vi oppgraderer Kreftregistret til Active Directory i helgen....
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
når kommer Opus tilbake til min mailboks på mandager??
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Godere tirsdag! | LN-MOW | Flyforum | 27 | 07-02-2012 20:18 |
Godere onsdag! | LN-MOW | Flyforum | 27 | 29-09-2010 19:49 |
Godere søndagsmorgen! | LN-MOW | Flyforum | 16 | 07-09-2008 16:04 |