![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SAS Braathens har den siste tiden fått kritikk fra blant annet Forbrukerombudet for bestillingssystemet av flybilletter over internett. Et av problemene har vært at systemet i dag ikke alltid oppgir den billigste billetten når man bestiller en reise som inkluderer skift av fly.
Enklere for kunden - Det er blitt en uheldig sak i media, men realiteten er slik mediene har beskrevet den, sier administrerende direktør Petter Jansen i SAS Braathens til TV 2 Nettavisen. SAS Braathens jobber nå for å rette opp problemet i dagens system, og vil inntil feilen er rettet veilede kundene slik at de finner de billigste billettene. Det jobbes også med å lage et helt nytt bestillingssystem for nettsiden. - Vi lager et system som er veldig oversiktlig og enkelt å bruke, sier Jansen. - Er det snakk om noen egen lavpriskalender slik Norwegian har? - Det som kommer er minst like spennende, sier Jansen hemmelighetsfullt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
På tide...sist jeg skulle på tur kostet det meg (dvs jobben) tusen spenn ekstra fordi nettsiden til BUSK knelte, så jeg måtte bestille via widerøe og ikke fikk ungdomsbillett...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Man kan da bestille ungdomsbilletter på wideroe.no også, det er bare å gå inn på avansert søk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Arrrgh! At jeg ikke så det! Heldigvis var det jobben som bnetalte denne gang
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mulighet for avansert søk er jo en av de tingene som gjør wideroe.no mye bedre enn sasbraathens.no, så det skal du ikke være for sikker på.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Den fungerer jo ikke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Delta/Virgin starter LCC IC og tar opp kampen med DY | SQ321 | Flyforum | 7 | 04-05-2016 11:04 |
NSB tar opp kampen mot flyselskapene. | imm | Småprat | 14 | 21-12-2012 00:46 |
Kan Norwegian ta opp kampen med Widerøe? | posthuman | Flyforum | 14 | 10-03-2010 10:17 |
SAS tar opp kampen mot lavprisselskapene | imm | Flyforum | 19 | 28-10-2009 21:36 |
Frontier tar opp kampen mot Southwest | EB | Flyforum | 8 | 30-10-2005 13:53 |