![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2010
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 2,320
|
![]()
Hej.
Är det någon här som vet varför Air China har en så konstig policy när det gäller IFE i nya flygplan? Deras nya Airbus A330 har IFE & PTV i samtliga stolar i ekonomiklass. Däremot har deras nya Boeing 777-300ER inte PTV i eknomiklass. Mycket märkligt tycker jag. B77W kommer ersätta CA 747-400 flotta och förmodligen sättas in på prestigerutter till LHR, CDG, FRA, MUC, NYC, LAX etc. Jag kan faktiskt inte komma på något annat flygbolag än Air China som inte kommer ha PTV i ekonomiklass i 777-300ER. http://airchina.com.au/en/aboutus/ai.../20110622.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
BA Concorde Sep 1998
Join Date: Sep 2004
Location: Hvalstad, Asker
Posts: 3,332
|
![]()
Min erfaring er at IFE på CA er at den underholdining du ønsker, lager du selv ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Qwerty
Join Date: Sep 2004
Location: Stockholm
Posts: 1,486
|
![]()
Bilden på ekonomi-klass visar en inrikes-version?
Enligt CA:s hemsida får economy 9-tumsskärm i stolsryggen. http://www.airchina.hk/en/managemytr..._b777-300.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,472
|
![]()
Prestisjen kommer først og fremst basert på hva man tilbyr lenger frem ombord i flyet. Er priser, tiden og generell service bra, så vil fortsatt man fylle opp economy class....dog så skal det vel sies at etter som jeg forstår så mangler CA endel både foran og bak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2010
Posts: 436
|
![]()
Brukte CA en gang mellom FRA og PVG i monkey (det var i 2009). Det var en A340. Ingen individuelle skjermer, bare kinesike filmer på hovedskjermen... Ikke akkurat den beste IFE der
![]() Last edited by Jamesbond_ppk; 04-07-2011 at 09:42. Reason: Typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Qwerty
Join Date: Sep 2004
Location: Stockholm
Posts: 1,486
|
![]()
CA har fått sin första 777-300ER levererad och i och med det finns det lite bilder på hur kabinen faktiskt ser ut.
First: ![]() Business: ![]() Ekonomi: ![]() Kan inte CA inom en snar framtid skicka denna till ARN? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2010
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 2,320
|
![]()
Wow!
Den ser riktigt fräsch ur! Mmm....den vore välkommen till ARN..men CA 777-300ER till ARN är nog inte särskillt troligt i den nära framtiden. Dessa 77W ska ersätta CA 747-400, så jag antar att den kommer bli vanligast på linjer som idag flygs med 744. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2010
Posts: 436
|
![]()
Ser bra ut! Har vært på CA en del ganger, i Y, C og F, og jeg må si at de er langt fra å være det beste selskapet i *A. Vi får håpe at dette skal løfte dem litt!
Hvor mange av disse fly har de bestilt? Når blir de levert? Har de planlagt en retrofit av eksiterende fly med tilsvarende innredning? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Apr 2011
Location: SVG
Posts: 1,833
|
![]()
Fine bilder. Dette så jo rett og slett bra ut.
Hyggelig at de endelig har tatt til fornuften og brukt vanlig 3-3-3 konfig istedenfor 2-5-2 som i dagens 772. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2010
Posts: 436
|
![]() Quote:
http://boarding.no/art.asp?id=46669 - Fint å tenke på noe annet for 1 eller 2 minutt i disse vanskelige tider... - |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air China, China Eastern og Southern slår sammen sin Cargo avdeling til et selskap | Trdfly | Flyforum | 0 | 27-06-2015 00:32 |
1:200 Hogan Air China B777-300ER & Ethiopian B777-260LR | Milos | Samlerhjørnet | 2 | 05-07-2014 00:12 |
Air China i Economy & Asiana i First | jefi99 | TripReports | 16 | 28-04-2010 16:17 |
Shanghai Airlines & Air China | Superhai | Flyforum | 11 | 13-12-2007 17:28 |
China Southern & Air France | TL | Flyforum | 1 | 15-05-2007 22:25 |