![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei alle entusiaster!
Dakota Norway arrangerer medlems-tur til "Flying Legends Airshow" på Duxford 8-11 Juli. Dette er en unik mulighet til å komme til Duxford fra luften ;-) Mer info på www.dakotanorway.no eller tursjef Tore Hansen på tlf 988 40 591. Det er kun få ledige plasser så løp og kjøp tur med oss. Flyhilsen, Lars |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Frister, men jeg tror jeg må stå over.
Blir stress for meg å kjøre fra Sandnes (Rogaland) til Torp (er det ikke der Dakota Norway har base?) for så å lete fram langtidsparkering i rimelig avstand til flyet. Jeg får se om jeg tar tog eller fly til Sandefjord neste år for så å bli med. Ha en fortsatt fin helg alle sammen. Mvh Joachim
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Ingen problemer med parkering. Dakota Norway har selvfølgelig egen terminal med gratis langtidsparkering for våre medlemmer. ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har sendt mail om turen
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor mange ledige plasser/seter er det igjen på en flight? | SeatBelt | Reiseforum | 2 | 01-11-2014 14:36 |
2 ledige plasser ble borte, prisen gikk plutselig opp | hifiman | Småprat | 7 | 25-06-2013 20:28 |
Overbooket fly med 31 ledige plasser | SBT | Reiseforum | 2 | 15-07-2011 10:38 |
Ingen ledige plasser... i ei hel uke?! (SAS) | Polaris | Reiseforum | 11 | 28-03-2010 00:06 |