![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det hender at man gjør ei skikkelig blemme... Jeg var på plass ved annkomsten av denne, alt klart og flyet er i søkeren i et nydelig lys. Dette blir knallbilder tenker jeg.. STRØMTOMT kamera!!! Skal ikke gjenngi noe her, men sterke ord ble yttret. Vel da MÅ jeg jo bare vente på avgange. Her er noen av bildene jeg fikk.
![]() 4X767 @ Osl by stein380, on Flickr Her taxer den til GA terminalen med 767 fraktere i bakrunnen ![]() Air Italy I-AIGG by stein380, on Flickr Taxi til 19R for takeoff ![]() I-AIGG @ Osl by stein380, on Flickr Håper bildene faller i smak. PS Grattilerer med dagen Jan Kåre (Airbus330)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Strømtomt? Det gjør man bare en gang. Ellers litt av en eyecatcher dette. Utrolig smekker, hva gjelder tekst på flykroppen måtte jeg dra litt på smilebåndet.
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Gillar din panning bild på starten! Kjempe bra!
![]() (såg den flyga över Göteborg, kan lägga upp bilder senare) |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skal ikke kommentere noe ang strøm..Da legger jeg bare hodet lagelig til for hugg ved neste anledning
![]() Strøken kjerre og flotte bilder.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takk for det Stein, lekker maskin dette
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder av et fint fly!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Se det ja.Ble bilder på deg likevel,hehe.
Skal ikke gjengi noe av det han sa når han ikke fikk tatt bilder under landingen,men det kom noen gloser på klingende nordnorsk som han ihvertfall ikke hadde lært på søndagskolen!!! Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takk for bildene
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takker for "hyggelige"
![]() ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Strømtomt? Hakke hørt ordet etter at jeg skaffa meg 1D. 4950 bilder med masse IS, AI Servo, High-speed burst, Live View, Playback-mode, you name it. Jaja, nok egenpromotering, jeg må virkelig si at dette var den nydligste måten en Airbus-fan kunne fremstille et så nyyyydelig fly som Air Italy B767! Fantastiske bilder, Stein. Virkelig knall altså
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Italy med massivt tap - Legger ned driften 25FEB20 | LN-MOW | Flyforum | 21 | 27-04-2021 15:05 |
Air Italy for Air Greenland idag? | scanhorse | Småprat | 1 | 09-03-2012 08:31 |
OSL Spotteralert: Air Italy 767 på OSL nå | Glenn | Spotteralerts | 7 | 30-06-2011 18:00 |
Air Italy alert | Shadow | Flyforum | 15 | 16-08-2008 10:53 |
air italy | CK | Flyforum | 4 | 18-05-2005 13:44 |