![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her i leiligheten er alt stille og rolig, da jeg nesten ikke har sovet siden mandag pga tannverk etter tannlege besøk (!) men skal inn igjen på fredag å ta en prat med han.
Ellers er jeg på vei ut døra for å teste 18-55 objektivet mitt på Sola. Gleder jeg meg til i ettermiddag, da får jeg nemlig ny farge på tatoveringene mine. ![]() Ha en strålende dag alle sammen! ![]() Mvh Joachim!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Grå onsdagsmorgen fra Kristiansund. Like grått på SAS' sider når man leter etter "rimelig" helgetur i sommer mellom KSU - KRS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Good moaning.
Dag 2 med VIE-DAM-VIE. Sola skinner og det hadde fristet mere å tilbringe dagen ved badedammen enn i flyet, men sånn er det ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata! Ser ut til å bli en soldag i hovedstaden, noe som innebærer et par utepils for min del. Med ønske om at andre kan få oppleve det samme - god onsdag !
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen,
Litt hjemmekontor på starten av dagen i dag (siden 06:30). Tenker jeg rusler ned til kontoret i 10 tiden. Ellers har bookingfingeren siden i går også tatt seg av hotellbestilling i Las Vegas. Det blir fem netter (2. - 7. september) på Encore i en Panoramic Suite Double Queen. Man kan ikke gjøre annet enn å se frem til dette ![]() Var for øvrig svært lysten på utsikt over the strip og ikke historic downtown (som det på hotellets hjemmesider står at man kan velge mellom). Sendte derfor en e-post til hotellet og fikk etter kort tid følgende svar (utdrag): Quote:
Ønsker alle en fin dag!
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Så er noen behagelige dager i Malcèsine ved Gardasjøen over. Nå blir det flytting litt sydover langs sjøen og noen dager i Bardolino. Ha en fin dag.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen, foreløpig ikke kommet lenger enn Ring 3. Full dag på jobb, med flere møter enn hva som er produktivt. Etterpå blir det å komme meg til OSL hvor SAS skal ta meg til BRU via CPH for en siste jobbreise før jeg kan ta ferie. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen, tilbake på jobb etter mange og sene timer i går kveld.. blir neppe bedre i dag, men sånn er det når det er høysesong her på jobb.
Må få booket noen hoteller her og der, så blir vel litt leting på nett etter gode tilbud ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
Morn, ny booking hos LH ligger plutselig inne i boka så nå får jeg prøve å tenke på noe annet på jobb. Hadde grillings ute igår som drøyde en god stund så nå går kaffemaskinen her varm..
Ha en strålende dag i finværet, fotosekken er medbragt og en liten utflukt sørover Østre linje er planlagt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da er det straks å få gjort unna kaffekoppen og frokosten før kursen settes nordover retning Hardanger for en 3-4 netter. Ha en fortreffelig dag forumister! ![]()
![]() |
#11 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra mahognistuen i Løkkeveien, en nokså våt morgen her i Stavanger. Fredag overtar jeg vår nye bolig og det blir flytting i helgen - dvs. har ikke mere her enn at jeg kan bruke toget fra Kolbotn til Ljan
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Fridag, fint vær og batteriene er fulladet. Ut å lufte flesket for å grille i ettermiddag med kona og den bortskjemte. Lat dag med andre ord.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Stikker til OSL snart for en 2.5 ukers ferie i 'nam og Kambodsja.
SK461 kl 1730 er første leg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God formiddag fra Sandefjord.
Gjorde godt med 11 timer på øyet i egen seng igjen, selv om man ble vekket av en telefon fra militærpolitiet, da posten har rotet bort mottatt-slippen på innkallelsen min. Ble rask ordnet ved at jeg sa når og hvor jeg skulle melde meg og han bekreftet. Ellers har man tilbragt dagen inne fra finværet, da befalet her hjemme har beordret full rydd av rommet mitt før noe mer ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra The Deep South, hvor solen allerede skinner lystelig. Kun tredagers arbeidsuke denne uka før en tredagers helg, så må prøve å ikke komme for dypt inn i arbeidsmodusen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Onsdags Morgen | PerJen | Flyforum | 16 | 14-04-2011 05:19 |
God Onsdags morgen | Gunnar | Flyforum | 23 | 04-02-2009 22:23 |
God onsdags morgen. | Hickok | Flyforum | 20 | 13-08-2008 18:37 |