![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
regnbuen, vel, eneste jeg fant var noen fly...
![]() Var en tur med Halvor på osl igår kveld. Endelig har han fått lappen! Gratulerer nok en gang! Kvaliteten er noe varierende da jeg fortsatt prøver meg fram på innstillinger på kameraet. Er ikke all verdens med variasjon, men jeg prøver så godt jeg kan. Nok prat, her er bildene. ![]() LN-TUL by kassewyski, on Flickr ![]() LN-TUK by kassewyski, on Flickr ![]() OY-VKH by kassewyski, on Flickr ![]() Spottermobil by kassewyski, on Flickr ![]() Wideroe by kassewyski, on Flickr ![]() LN-RML by kassewyski, on Flickr ![]() LN-RML (1) by kassewyski, on Flickr ![]() 737-800 sas rainbow by kassewyski, on Flickr ![]() 737-600 sas rainbow by kassewyski, on Flickr ![]() LN-RPH by kassewyski, on Flickr ![]() LN-RPO by kassewyski, on Flickr ![]() LN-RRk by kassewyski, on Flickr ![]() Det va sæsss by kassewyski, on Flickr ![]() LH på motsatt by kassewyski, on Flickr ![]() Novair by kassewyski, on Flickr ![]() Blue 1 by kassewyski, on Flickr ![]() Blue 1 (1) by kassewyski, on Flickr Det var alt. Jeg håper på litt kritikk, for disse bildene kunne godt vært bedre! Last edited by baselutvann; 24-06-2011 at 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ekstremt fine bilder her! Likte aller best det første og det 11.!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
faktisk ikke en dårlig serie, når man tenker på du bruker Nikon
![]() God helg Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Free Luigi
|
![]()
Vet du hva jeg liker best ved disse bildene? At du ikke har klistra bilderamma helt inntil flyene! At det ikke er et ekstreme og kjedelige Airliners.net-preget. Me gusta mucho
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Dæven for en regnbue. Dette var tingen.
![]() |
#7 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Fin serie, digg med den regnbuen
![]() TK
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takker for hyggelige tilbakemeldinger!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Pene bilder dette, likte det av LN-RPO og regnbuen
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
tilbake fra ferie. Takker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Her var det masse flotte bilder. Ble utrolig bra med regnbuen. Fint lys i mange av bildene dine. Hvis du ser i EXIF dataene hva du har gjort her, så er det ikke noen grunn til å gjøre det så mye anderledes ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen rette innstillinger har du da helt klart fått til,for JØSS for noen fine farger på den regnbuen og noen flotte kontraster på skyene!
Syns bildene var flotte jeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det var skikkelig kult med regnbuen og flyene!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Disse bildene var nydelige! Det av LN-RPO var knall!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
░░░░░░░░░░░░▄▄░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░█░░░█░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░█░░░░█░░░░░░░░░░░░░ ██████▄▄█░░░░░██████▄░░░░░░░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░ ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░ ▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░██░░░░░░ █████▀░░░░▀▀████████░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Enden er nær! Enden på inflight movies, altså ... | LN-MOW | Småprat | 25 | 26-10-2019 22:09 |
Finnes det en flymekaniker ombord? | VC-10 | Flyforum | 1 | 07-07-2009 14:22 |
Det finnes en GUD, eller ? | Lennart | Bilder & foto | 5 | 10-06-2008 09:58 |
Det er lys i enden av tunellen, om 3 uker er sola tilbake! | LN-MEH | Bilder & foto | 3 | 30-12-2007 15:37 |
Finnes det software guruer her ?? | ATC-flyradar | Flyforum | 19 | 24-01-2007 11:32 |