![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Med den tittelen lurer dere kanskje på om det har blitt litt vel mye
![]() ![]() ![]() ![]() Sannheten er at jeg følte meg mer hensatt til jungelen enn til en liten sørlandsk flyplass da jeg hørte de merkeligste lyder idet jeg kjørte utover sletta ved siden av banen. Jeg hadde da ikke bestilt safari. Fuglekvidder og skrik av en annen verden. Hørte det samme på vei oppover igjen, og kom over denne: ![]() Antar at det skal være rovfuglskrik ment for å skremme de små bevingede, men for meg kunne det godt ha vært apeleir på boks. Edit: Har kommet til den konklusjon at det nærmeste jeg kom apekatt der ute sannsynligvis var en skikkelse i form av meg selv... Nok om det, over til litt større bevingede som ikke ser ut til å bry seg så mye om sørlandske jungelskrik: ![]() Vet ikke hvem som flyr denne. Den tilhørte tidligere Highland Airways, men de gikk dukken 24. mars i fjor. G-EIGG - i følge a.net så registrerte Highland flyene sine etter skotske øyer med navn på fire bokstaver. Fant igjen Eigg på kartet, nærmere bestemt på vestsiden av Skottland sør for Isle of Skye. ![]() Vi hadde en periode med tordenvær, så et par lyn i området. Det var tydelig at RRA hadde tatt seg en liten rundtur for de kom inn i en sving. ![]() Så måtte man en tur til Kjevik da, der var Eigg snart klar til å forlate oss igjen. ![]() ![]() Forflyttet meg til Kjevikstranda. Tre polakker med fiskestang så litt forundret ut når de fikk selskap av en nordmann med fotoapparat som beinfløy opp skråningen. LY-HCE fra Lithuanian Border Guard (State Border Guard Service/Valstybės sienos apsaugos tarnyba) var en overraskelse der jeg plutselig fikk sett at de fyrte opp maskineriet. En av to EC-135 i tjeneste der. ![]() Og her ankommer svigers på kaffebesøk til en stakkars sørlandsk hytteeier, rosebuskene neste stopp. De tok av og fløy i nordvestlig retning. ![]() Må knipse CRJ-900 mens vi enda har dem her, i dette tilfellet OY-KFL. ![]() ![]() Avslutter med LN-WFS som lander på bane 22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder!
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Du leverer bra varer!
Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
LY-HCD og LY-HCE er nå på Sola for modifikasjoner hos Heli-One
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Snadder CRJ
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bildesamling fra KRS - 2012 | 96adrian | Bilder & foto | 12 | 02-02-2013 13:10 |
Bonustur KRS-LYR-KRS med SAS | Fredrik Propell | TripReports | 35 | 01-07-2012 10:45 |
Et bilde og en video fra KRS. | Robin882 | Bilder & foto | 9 | 14-07-2011 16:19 |
Slutt på E190 KLM fra KRS | Bizflyer | Reiseforum | 9 | 20-12-2009 23:58 |
KRS-CPH-KRS idag? | Bizflyer | Register- og ATC-Forum | 2 | 14-08-2008 23:57 |