Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 20-06-2011, 06:38   #1
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default God mandag morgen fra LN-KKE

Norwegians svar på LN-RRG - hakket bedre men denne er veldig sliten og Eau de Toilette minner mere om Kirkeristen enn Paris. NSB la inn mere spenning enn fortjent med signal feil på Kolbotn - rakk 05:45 Flytoget med et skrik(genialt billettsystem)
Old 20-06-2011, 06:56   #2
joamykle
ScanFlyer Blue

Default Re: God mandag morgen fra LN-KKE

God morgen fra Moss! Etter en ukes ferie, har vekkerklokken utført sin brutale oppgave, og det er tilbake til jobb og hverdag...

Ha en, gjesp, fin dag alle mann...!!
joamykle is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2011, 07:13   #3
HS-TLD
ScanFlyer Silver

HS-TLD's Avatar

Morning`s fra CNX, Thailand....Her er det fortsatt ferie som gjelder...Fint og varmt vær her oppe i nord - nylig sjekket inn på hotellet, og hadde en fin morgenflight fra BKK med Thai og 747 i Biz (seated in First....) Ha en fin dag alle forumister...!

Upcoming: OSL-FRA, LH C FRA-DEL, LH F DEL-BKK, TG C BKK-HND, TG F HND-FRA, LH F FRA-OSL, LH C
HS-TLD is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2011, 07:24   #4
BU595
ScanFlyer Silver

BU595's Avatar

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Norwegians svar på LN-RRG - hakket bedre men denne er veldig sliten og Eau de Toilette minner mere om Kirkeristen enn Paris. NSB la inn mere spenning enn fortjent med signal feil på Kolbotn - rakk 05:45 Flytoget med et skrik(genialt billettsystem)
Ikke mange dagene igjen for denne i Norwegian, ser ut til å forsvinne ca 1 juli
BU595 is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2011, 07:31   #5
GF1
ScanFlyer Gold

GF1's Avatar

Norwegian Re: God mandag morgen fra LN-KKE

Quote:
Originally Posted by BU595 View Post
Hurra! Endelig blir vi kvitt flyet som ikke er synlig på Flightradar24 (men bare av og til på ACARS).

God morgen, forresten. Jeg skal en tur til Gardermoen i ettermiddag. Lurer på om det er veldig sølete i områdene utenfor gjerdet etter alt regnværet?
Old 20-06-2011, 07:48   #6
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

God mandag fra Trondheim

Deilig følelse i kroppen etter seier over Tromsø igår, suge på karamellen til onsdag, så blir det kanarigrilling

Nå er det derimot arbeidsdag, og sola skinner her i barteland

Ha en strålende dag forumister over det ganske land

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2011, 07:50   #7
Chriscross
ScanFlyer Rusty

God morgen fra osl. Ble langspurt fra security til gate 11 da jeg trodde det stod gate closing. Burde skjønt at bare dy holder på med sånt tull 20 min før avgang. Stod fortsatt boarding da jeg var fremme hos SAS. God morgentrim uansett, er det 400 m ned?

Tre dager i havet nå så er det sommerferie!
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2011, 08:11   #8
Polaris
Free Luigi

God morgen fra fastlandet igjen. Lukker et kapittel i livet og åpner et nytt et: første dag på sommerjobben. Er litt smånervøs, det blir brått så mye mer seriøst å jobbe i et lite firma med 20 ansatte hvor det forventes resultater - versus å slaffe på et museum og lese bøker mens turistbåtene kommer og går Men jeg er engasjert, motivert og....litt småtrøtt

Strålende tur med LN-RCN i går, SAS leverer når de kjører slow climb og ligger på en 4000-5000 fot over Spitsbergen helt ned til sydspissen av øya Blir ikke bedre enn det!

Håper alle har en fin dag!
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2011, 08:11   #9
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra et sted på Ring 3......har stått at bussen kommer "nå" på tavla til Ruter lenge nå, så konstaterer at jeg nok engang har en annen definisjon på nå enn Ruter. Har 1 års dag med dama idag, så blir en bedre middag på Ekebergrestauranten senere i kveld. Ha en fin dag
Someone is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2011, 11:57   #10
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God morgen fra Stavanger.

Da er vi i gang med dag tre av ferien. Var ikke feil å ikke bli vekket av vekkerklokka.

Planen for dagen er en tur på sykehuset med mellomste mann, og innom Dressmann på vei hjem og få tak i noen flere shorts.

Ha en fotreffelig dag forumister.
sirpjalle is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2011, 13:01   #11
Thomas
ScanFlyer Rusty

Quote:
God morgen fra osl. Ble langspurt fra security til gate 11 da jeg trodde det stod gate closing. Burde skjønt at bare dy holder på med sånt tull 20 min før avgang. Stod fortsatt boarding da jeg var fremme hos SAS.
Quote:
SAS 86.3% 6
Norwegian 89.6% 4
Jeg ser en sammenheng, og når gaten stenger 10min før STD skjønner jeg ikke helt hva det er å henge seg opp i, men SAS forblir vel de perfekte for dere uansett.

God morgen fra 6th ave 54th street, solen skinner inn vinduet og det tegner til å bli en varm dag også idag - planen er frokost 3 kvartaler lenger opp før man tar med seg pledd, musikk og lunch i central park

Gikk du på rute Finn Erik?!
Old 20-06-2011, 13:36   #12
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
Originally Posted by Thomas View Post
Jeg ser en sammenheng, og når gaten stenger 10min før STD skjønner jeg ikke helt hva det er å henge seg opp i, men SAS forblir vel de perfekte for dere uansett.

God morgen fra 6th ave 54th street, solen skinner inn vinduet og det tegner til å bli en varm dag også idag - planen er frokost 3 kvartaler lenger opp før man tar med seg pledd, musikk og lunch i central park

Gikk du på rute Finn Erik?!
Vi gikk på rute og fra oss som ønsker å gå på rute er 20 minutter før en helt ok grense - som passasjer har jeg også en rolle i punktligheten, jo tidligere vi alle sitter på plass jo større er muligheten for å gå på tid (nå har jo jeg jobbet bak kulissene i et tidligere liv og vet at "noe skjer" etter at siste passasjer har gått ombord ;-) )
Old 20-06-2011, 13:39   #13
kekker
Onkel reisende kekker

kekker's Avatar

God midt på dagen fra Kløfta.

Her har dagens mest prekære arbeidsoppgaver blitt unnagjort, så nå skal jeg straks ta med meg min stolte blå ganger opp på Snap Drive Jessheim, for så å ta taxi videre derfra til OSL.

Nå er det et par dager med hektisk reiseaktivitet fremover, så er det plutselig noen dagers ferie i trøndelag som står på tapetet!

En god dag til dere alle!
Old 20-06-2011, 14:22   #14
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by Thomas View Post
Det er helt OK det, men jeg haaaaater å se Gate Closing og så se at man ikke en gang har startet boarding. Dette er imidlertid myntet på begge to - aner ikke hvem som er 'verst' til dette på OSL.

G'morgen fra solfylte Alpharetta. Her blir det vel de vanlige tretti-mange gradene med stor mulighet for tordenbyger som det pleier være ... Godt å være hjemme igjen, men det lå mye rart og ventet på meg da jeg kom hjem.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2011, 14:36   #15
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Det er helt OK det, men jeg haaaaater å se Gate Closing og så se at man ikke en gang har startet boarding. Dette er imidlertid myntet på begge to - aner ikke hvem som er 'verst' til dette på OSL.
Og det der syndes det vel mot mange steder i verden. I tillegg til "Gate open" og "Goto gate" som blinker på skjermer uten at det er antydning til hverken fly eller folk.

Anyway - god ettermiddag fra Lysaker - her har vi akkurat hatt tidenes skybrudd. Får håpe på oppholdsvær når jeg skal hjem

Ha en fykende flott dag!

Old 20-06-2011, 15:33   #16
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Quote:
Originally Posted by BU595 View Post
Enda bra jeg fikk fløyet denne i januar da. (DY544 10/1) Ble hentet ut fra hangaren da en annen ble satt til å gjøre noe annet eller fikk snag. Usikker...

God ettermiddag fra Forus. Godt å sove lenge gitt. Passer meg bedre en å stå opp kl 0515. Nå er det ettermiddagsjobbing en stund fremover...
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2011, 15:53   #17
kekker
Onkel reisende kekker

kekker's Avatar

Sitter på OSL og ser på tordenværet som kommer inn fra Vest nå, detta kan bli gøy! :-D
Old 20-06-2011, 16:09   #18
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Det er helt OK det, men jeg haaaaater å se Gate Closing og så se at man ikke en gang har startet boarding. Dette er imidlertid myntet på begge to - aner ikke hvem som er 'verst' til dette på OSL. ;
Akkurat dette er jo en LHR klassiker, da. Der går de rett fra Go to Gate til Gate Closing. Kanskje dette er ettersom man ikke får gaten før i siste liten, men likevel. Har løpt flere ganger for å rekke flyet der, bare for å finne ut at de ennå ikke hadde startet boarding.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 20-06-2011, 16:52   #19
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hickok View Post
Akkurat dette er jo en LHR klassiker, da. Der går de rett fra Go to Gate til Gate Closing.
Evt. "Please wait" til "closing" som jeg har sett et par ganger. Spesielt spennende når man sitter i loungen.

Old 20-06-2011, 17:23   #20
laurenz
ScanFlyer Molded

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Norwegians svar på LN-RRG - hakket bedre men denne er veldig sliten og Eau de Toilette minner mere om Kirkeristen enn Paris.
Om det er noen trøst så er det mindre en 2 uker igjen før det er "adios" til KKE også.
laurenz is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules