![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Norwegians svar på LN-RRG - hakket bedre men denne er veldig sliten og Eau de Toilette minner mere om Kirkeristen enn Paris. NSB la inn mere spenning enn fortjent med signal feil på Kolbotn - rakk 05:45 Flytoget med et skrik(genialt billettsystem)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Moss! Etter en ukes ferie, har vekkerklokken utført sin brutale oppgave, og det er tilbake til jobb og hverdag...
Ha en, gjesp, fin dag alle mann...!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Morning`s fra CNX, Thailand....Her er det fortsatt ferie som gjelder...Fint og varmt vær her oppe i nord - nylig sjekket inn på hotellet, og hadde en fin morgenflight fra BKK med Thai og 747 i Biz (seated in First..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ikke mange dagene igjen for denne i Norwegian, ser ut til å forsvinne ca 1 juli
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
God morgen, forresten. Jeg skal en tur til Gardermoen i ettermiddag. Lurer på om det er veldig sølete i områdene utenfor gjerdet etter alt regnværet?
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God mandag fra Trondheim
![]() ![]() Deilig følelse i kroppen etter seier over Tromsø igår, suge på karamellen til onsdag, så blir det kanarigrilling ![]() Nå er det derimot arbeidsdag, og sola skinner her i barteland ![]() ![]() Ha en strålende dag forumister over det ganske land ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra osl. Ble langspurt fra security til gate 11 da jeg trodde det stod gate closing. Burde skjønt at bare dy holder på med sånt tull 20 min før avgang. Stod fortsatt boarding da jeg var fremme hos SAS. God morgentrim uansett, er det 400 m ned?
Tre dager i havet nå så er det sommerferie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
God morgen fra fastlandet igjen. Lukker et kapittel i livet og åpner et nytt et: første dag på sommerjobben. Er litt smånervøs, det blir brått så mye mer seriøst å jobbe i et lite firma med 20 ansatte hvor det forventes resultater - versus å slaffe på et museum og lese bøker mens turistbåtene kommer og går
![]() ![]() Strålende tur med LN-RCN i går, SAS leverer når de kjører slow climb og ligger på en 4000-5000 fot over Spitsbergen helt ned til sydspissen av øya ![]() Håper alle har en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra et sted på Ring 3......har stått at bussen kommer "nå" på tavla til Ruter lenge nå, så konstaterer at jeg nok engang har en annen definisjon på nå enn Ruter. Har 1 års dag med dama idag, så blir en bedre middag på Ekebergrestauranten senere i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Da er vi i gang med dag tre av ferien. Var ikke feil å ikke bli vekket av vekkerklokka. Planen for dagen er en tur på sykehuset med mellomste mann, og innom Dressmann på vei hjem og få tak i noen flere shorts. Ha en fotreffelig dag forumister. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Quote:
God morgen fra 6th ave 54th street, solen skinner inn vinduet og det tegner til å bli en varm dag også idag - planen er frokost 3 kvartaler lenger opp før man tar med seg pledd, musikk og lunch i central park ![]() Gikk du på rute Finn Erik?!
![]() |
![]() |
#12 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God midt på dagen fra Kløfta.
Her har dagens mest prekære arbeidsoppgaver blitt unnagjort, så nå skal jeg straks ta med meg min stolte blå ganger opp på Snap Drive Jessheim, for så å ta taxi videre derfra til OSL. Nå er det et par dager med hektisk reiseaktivitet fremover, så er det plutselig noen dagers ferie i trøndelag som står på tapetet! En god dag til dere alle!
![]() |
#14 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'morgen fra solfylte Alpharetta. Her blir det vel de vanlige tretti-mange gradene med stor mulighet for tordenbyger som det pleier være ... Godt å være hjemme igjen, men det lå mye rart og ventet på meg da jeg kom hjem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Anyway - god ettermiddag fra Lysaker - her har vi akkurat hatt tidenes skybrudd. Får håpe på oppholdsvær når jeg skal hjem Ha en fykende flott dag!
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God ettermiddag fra Forus. Godt å sove lenge gitt. Passer meg bedre en å stå opp kl 0515. Nå er det ettermiddagsjobbing en stund fremover... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Sitter på OSL og ser på tordenværet som kommer inn fra Vest nå, detta kan bli gøy! :-D
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Evt. "Please wait" til "closing" som jeg har sett et par ganger. Spesielt spennende når man sitter i loungen.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen fra Yokohama | robertaas | Flyforum | 16 | 08-12-2014 16:30 |
God mandag morgen fra Narita! | Concorde98 | Flyforum | 21 | 06-01-2014 14:24 |
God mandag morgen fra OSL | ENGM 911 | Flyforum | 14 | 25-04-2011 19:53 |
God mandag morgen fra Down Under | Farmer | Flyforum | 24 | 31-01-2011 22:45 |
God mandag morgen fra Stavanger! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 23-11-2010 01:47 |