![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen som vet hva som foregår på SVG for tida? De siste gangene jeg har ankommet på innland har den vanlige utgangen til bagasjehallen vært sperret med treplater med ny rute via en lang omvei innom den nye delen av terminalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Det er en del av ombyggningsprosessen på SVG. Meg bekjent er den lange omveien permanent.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har du link/mer info? Trodde de hadde gitt seg for en periode etter terminalforlengelsen i begge retninger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
De skal jo utvide sikkerhetskontrollen til omtrent slik som på Gardermoen. Tenker nok at de trenger den plassen der den gamle utgangen var før for å gjennomføre disse planene. Så spørs det jo hva som skjer med baren rett rundt hjørnet der - må de flytte?
Så det blir en lang vei rundt - kanskje håper de at folk kjøper noe i butikkene på veien ned.
![]() |
#5 |
Air Traffic Controller
![]() Join Date: Mar 2010
|
![]()
Fordelen med lang vei rundt er at man slipper å vente på bagasjen i bagasjehallen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bad point, kva med dei som kun har handbagasje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ny utgang er nå i den ny terminalen slik at du må gå ned rulletrappen. Det er på ingen måte langt.
Baren bli ikke flyttet. Det iallefall ikke planen så langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Air Traffic Controller
![]() Join Date: Mar 2010
|
![]()
Akkurat på det temaet må jeg si at jeg ikke er imponert. Det er flott med flere sluser i sikkerhetskontrollen, men det hadde hjulpet kraftig på køa om man faktisk hadde bemannet de slusene man allerede har...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nei, det er jo ikke akkurat mange sluser de har oppe om gangen - maks to!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det så stor underkapasitet i sikkerhetskontrollen? Har så langt ikke latt meg plage nevneverdig av dette, men så reiser jeg gjerne litt utenom rushen når billettene er billigst óg da.
Og siden flere tydeligvis har meninger om saken, så er mitt syn at det er noe irriterende å bli sendt på oppdagelsestur i terminalen med en gang man lander. Ikke minst hvis man kun har håndbagasje. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Wizzair oppretter ny rute SVG - KTW | Twin Otter | Flyforum | 6 | 01-04-2012 14:02 |
En rute mellom LCY og SVG. Liv laga? | Twin Otter | Flyforum | 7 | 24-10-2011 18:02 |
Ny rute til Göteborg fra SVG | Mats Danielsen | Flyforum | 1 | 01-03-2010 10:56 |
SAS starter All C class BBJ rute SVG-IAH?? | Tommy777 | Flyforum | 20 | 22-06-2007 16:43 |
Oppstart på ny Rute SVG-KSU | ENKB | Flyforum | 5 | 27-03-2006 14:05 |