![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
20MAY møtte jeg opp på OSL, klokken var 0915 og det var ingen kø i check-in for BusinessFirst (BF) ICTS stillte meg noen sikkerhetspmål, som vanlig, bestod testen og innsjekk tok 3min. Ble tatt i mot av COs Concierge hvor jeg ble ønsket velkommen og fikk invite til SAS lounge.
Det var en stille dag på OSL og var raskt igjennom security. Ruslet rett opp i loungen hvor jeg ble ønsket velkommen med etternavn. Var lite folk i business loungen, mens i *G, hvor jeg satt, var det noen flere. Som vanlig var det brød og pålegg som var på menyen. Traff på en Oberst jeg jobbet med før og fikk utvekslet noen ord før det var tid for gjennomlesing av dagens aviser. 1045 gikk jeg mot gate 58. Ingen kø i passkontroll, mens på gate var det som vanlig masse folk og alle skal boarde samtidig...Nordmenn er ikke så flinke på boarding etter rader osv... ![]() Servicen hos Continental på BF er som alltid på topp. BF seksjonen betjenes av 2 personer, 1 på kjøkkenet og 1 i kabinen. Menyen jeg valgte var en blanding av div foretter, salat, hovedrett roasted chicken, etterfulgt av litt druer før verdens beste is med ALT på ble servert. Drakk vel nesten 1 flaske champagne på vei over, samt en Baileys til desserten. ![]() Stor fin skjerm og bra AVOD. Så litt serier, og 1 film og sov i 90min. Fikk endelig muligheten til og prøve Continentals nye BF flatbed seat. Sov bra og det er et komfortabelt sete. Før landing ble det servert cheeseburger ![]() Landet 35min før schedule. Var først av flyet og sto 15min i kø hos immigration. Bagasjen var klar når jeg kom ned i hallen. Utenfor sto min sjåfør fra Limores.net og tok med til Manhatten. Fra vi var parked på gate til jeg sto i resepsjonen på hotellet tok det 1:10. Ikke værst, har opplevd mye værre. Nå sitter jeg i loungen på EWR i terminal A og er klar for Continental Express, ERJ145 til Ohio. New York er som alltid folksomt og alltid mye liv!! Er vel derfor man er her ganske ofte ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
New York neste uke (22 januar)? Selger SAS Go - OSL - EWR og EWR - CPH - OSL | lutt | Reiseforum | 1 | 19-01-2016 21:56 |
UA38 EWR-OSL 5/1 og UA39 OSL-EWR 6/1 innstilt + begge 21/1-14 | Peppep | Småprat | 21 | 22-01-2014 09:11 |
United OSL-EWR #39 (BusinessFirst) | Thomas | TripReports | 15 | 20-04-2012 00:00 |
CO39 OSL-EWR og CO3472 EWR-YHZ | LN-REF | Reiseforum | 10 | 26-07-2010 11:07 |
Karibien 2008: OSL-EWR-SXM-EWR-OSL | Thomas | TripReports | 21 | 12-06-2008 10:43 |