![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Til de som måtte finne dette intressant:
Fikk en mail i postkassen i dag. https://newsletter.lufthansa.com/ser...iqHssLFtlgDJht Meld deg inn nå, og få 2000 poeng ekstra etter hå ha fullført din neste flight
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hm, hm... Har plutselig bonusprogrammene begynt å konkurrere
med statusmatch etc.... Mye rart nå, også fra FB som sikkert merker frafall. Bare taxes-olje hos FB flår deg .... Når kommer EuroBonus med statusmatch ? Alle som nå har fått FB gull kan da matche tilbake til EB ?? Rømmer folk til Junaiten-program, mon tro... Foreløpig ikke mikropoeng der borte...... Har greid nesten 300.000 poeng på OnePass på to år selv... Må si meg meget fornøyd... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk samme mailen og regner med jeg blir nytt miles and more medlem fra i kveld av.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
ehm, dersom jeg allerede har bestilt turen, og lagt inn EB nummeret mitt. vil jeg kunne endre dette å få 2000 ekstra poeng ?
et annet spørsmål, dersom jeg bestiller en reise til min mor, eller hvem som helst egentlig, vil jeg kunne legge inn mitt FQTV nummer å få poengene? eller er det personlig? Last edited by olems; 09-05-2011 at 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Får satse på at det er det som står på weben som gjelder:
Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen som har en oppdatert link her? Får ikke den til å virke lengre...
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Mener jeg leste at man måtte fly med Lufthansa innen slutten av juni for å få poengene, men klarer ikke finne hvor jeg leste det.
Hmm.. var visst ut desember. Tro hvilket tilbud jeg blandet sammen med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Statusmatch-sakene
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gjelder tilbudet fortsatt? Sto ingenting om dette hos LH på nettet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til reiserute ved bruk av miles (Miles&More) | BSSW | Reiseforum | 2 | 28-01-2017 23:50 |
Flytte poeng fra Miles & More til Eurobonus-konto? | ENGM/- | Reiseforum | 1 | 26-12-2012 01:58 |
LH Miles&More, umulig å få valuta for poeng? | robertaas | Reiseforum | 8 | 07-12-2011 21:03 |
Tjen M&M-miles ved kjøp av BMW | jcnorway | Reiseforum | 1 | 07-12-2010 12:22 |
Hvor plassere miles/poeng? | A-380 | Reiseforum | 3 | 15-10-2009 16:02 |