![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen... Varmere i hovedstaden - pluss 7 grader 05:50. Fredagen fylles med møter før vi i ettermiddag skal i nabolaget til KOG på en pakistansk restaurant. Ha en bedre start på helgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Mårnings fra Tromsø
Akkurat nå er det lett snødrev og +0,2 grader. Nå blir'e glatt........ Fly på rute og alt vel. Masse folk også.....bra. Lett frokost, også trening. Flott helg til dere alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad fredag! Regn og surt i hovedstaden, men i ettermiddag "kaster jeg loss" og setter nesen mot fjellheimen, med den nye CDn til Vamp i bilen. Herlig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mornings! 13 grader (pluss ja) og nesten skyfritt her i Møre og Romsdsals fylkeshovedstad. Det er meldt opp mot 20 grader i løpet av dagen (fortsatt pluss).
![]() I dag er det duket for åpning av ny utlandsgate og charterrute til Las Palmas. Dette blir en av de bedre dager ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Goood morning guys
![]() 7 + og regn i tigerstaden. Hadde vurdert en tur på OSL etter jobb idag,men får se åssen været holder. Ellers blir det en rolig helg (mot normalt) Kos dere folkens, husk bare ca 2 måneder til det går mot lysere tider ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og her har været bedret seg litt fra igår, men merker at høsten "endelig" har kommet, selv om det jo egentlig burde blitt vinter nå...
Siden jeg nettopp har fått lappen og vi ikke har bil gikk gårsdagen med på å sjekke ut litt bruktbiler, og prøvekjørte en liten Citroen Saxo. På arket fristet den veldig (2000 modell som bare hadde gått 57tusen kilometer, men jeg måtte nesten bestemme meg der og da, og da var 75.000 litt mye når bilen ikke SÅ noe særlig ut... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
>>> ENKB (KRISTIANSUND/KVERNBERGET) <<<
METAR 280650Z VRB03KT CAVOK 18/07 Q1003 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
at your service!
|
![]()
På denne nydlege dagen skal eg kanskje verte pappa!!
![]() ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra et trist og grått Drammen. Vi ble lovet 14 grader (og bye-bye til snøen), men løftet ble ikke overholdt. Fasiten så langt sier 3+, og det er ikke bra. Kan vi ta Jensemann for det også?
Exiz: Saxo kan være morsomt nok, den ser litt kjedelig ut men er ganske artig å kjøre. Uansett får du en bil som ikke alle andre har. Pass bare på å kjøpe med 1,4 motor og A/C! ![]() Jeg har eid Citroën selv (1995 Xantia, solgte den jan '03), og kan skrive under på at det å eie Citroën slett ikke er "farlig" lengre. Kvaliteten og påliteligheten er på høyde med sine europeiske konkurrenter. WF145: På forhånd gratulerer, og lykke til!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
LYKKE TIL TOBBEN! Dette blir spennende - vær klar for en laaaaaang dag. Ta med noe å lese på og noe å spise (sekken full av snickers)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Trønderhovedstaden melder om varme vinder fra sørvest og 16 deilige grader nå kl 1140 ![]() Deilig med fri..... ![]()
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
To grader her hos meg .. skal stige til 18 eller no' saant ...
Hadde noen venner over i gaar, ble ganske sent. Grillmat, cheesecake, oel (Pete's Wicked Ale), kaffe og konjakk. Mmmmmm...... ![]() I dag skal jeg ta det med ro...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banned
|
![]()
Noe tåke på OSL, har fri i helga og fruen arrangerer halloween-party i morgen så får nok å henge fingrene i når jeg kommer hjem... :devil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag folkens! Her på Nordmøre er det et kjempeflott høstvær. Så fint har vi det ikke i fellesferien en gang...
![]() I kveld blir det å ta en tur på seminar med den svenske brannmannen Lasse Gustavsson. Må bare få åpnet øynene og klarert horisonten litt..... ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ta med deg Thor og msteen da LN-SSL... de kunne ha trengt det...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
>>> EHBK (MAASTRICHT AACHEN) <<<
METAR 281055Z 17011KT 140V200 CAVOK 24/12 Q1015 NOSIG I guess this is one of those days I'll be missing when I move to norway +24 on the 28th of October Ha en fin helg alle sammen ![]() The Pilot
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag | EB | Flyforum | 11 | 16-12-2016 23:01 |
Glad fredag! | EB | Flyforum | 25 | 19-02-2016 17:44 |
Glad fredag | EB | Flyforum | 20 | 07-02-2014 17:29 |
Glad fredag og glad påsk! | EB | Flyforum | 29 | 14-03-2008 19:29 |
Glad fredag... | EB | Flyforum | 10 | 11-11-2005 12:58 |