![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
JetBlue Airways (NASDAQ: JBLU), New York's hometown airline, and Icelandair, the flagship carrier of Iceland, today announced the launch of a new interline partnership at a ceremony in New York. The partnership opens up new travel opportunities for customers connecting between JetBlue's network in the United States and the Caribbean and Icelandair destinations throughout Scandinavia, the United Kingdom, and Continental Europe.
http://investor.jetblue.com/phoenix....908&highlight= |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Den så jeg ikke komme (jeg ser sjelden slike ting komme, vel å merke)...
Det blir jo to-stopp fra mellom mange destinasjoner man kan få en-stopp. Lurer på hvordan de kommer til å prise seg for å værekonkurransedyktige her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
For de som bor i Oslo vel og merke; bor man i andre byer som ikke har direkteforbindelser med USA, og skal til mindre amerikanske byer er ikke dette nødvendigvis noe dårligere alternativ enn SK/UA. (Jeg tenker da utelukkende på antall connections, ikke på service etc.)
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Nei, men JetBlue/Icelandair vil også konkurrere mot andre selskaper. Særlig KLM slår meg som en konkurrent fra mange skandinaviske destinasjoner og kanskje i noe mindre grad BA. Legg på SK/LH/UA med et solid fotfeste i Norden og at JetBlue/Icelandair har få andre konkurransefordeler enn pris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Icelandair og JetBlue i samarbeid | Someone | Flyforum | 2 | 26-01-2022 09:23 |
DAT i interline-samarbejde med Finnair | EvakCPH | Flyforum | 0 | 11-08-2015 18:34 |
DAT med interline-avtale med SAS på Stord-Oslo | Hagen | Flyforum | 4 | 15-01-2015 21:31 |
SAS og AerLingus med interline | Turtle | Flyforum | 11 | 23-11-2012 23:28 |
Noe på ferde med KL og interline? | Utflyttet | Flyforum | 4 | 19-07-2012 23:58 |