![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
Posts: 6,080
|
![]()
Hei,
Vanligvis er det vel slik at en ikke har krav på noe når bagasjen blir borte på hjemreisen. Men noen som vet om en har andre krav når det er snakk om en barnevogn som ble sendt til feil by i går, og ikke har dukket opp i løpet av dagen? Vi har jo ikke akkuart flust av dem på lager hjemme. Vi har klart oss en dag, men må ha den i morgen. Kan en rette krav mot SAS eller forsikringsselskap? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
Barnevogn er som all annen bagasje rent rettighetsmessig. Og eventuelt erstatning blir aktuelt etter 21 dager.
Nå dekker normalt SAS de mest nødvendige utgifter som oppstår som en konsekvens av at bagasje er savnet, også på hjemreise om du kan dokumentere det, men hvordan det er med barnevogn bør du ta kontakt med kundeservice. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sendt til feil kontinent | LN-WIC | Småprat | 12 | 21-05-2013 21:45 |
Barnevogn på FRA | Speedbird | Reiseforum | 4 | 14-06-2011 15:22 |
Barnevogn på fly | Trent600 | Reiseforum | 4 | 15-06-2009 22:04 |
KLM sendt tilbake til Nederland av USA | Arrow | Flyforum | 2 | 10-04-2005 15:59 |