Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-05-2011, 18:22   #1
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 6,080
SAS Barnevogn sendt til feil by

Hei,
Vanligvis er det vel slik at en ikke har krav på noe når bagasjen blir borte på hjemreisen. Men noen som vet om en har andre krav når det er snakk om en barnevogn som ble sendt til feil by i går, og ikke har dukket opp i løpet av dagen? Vi har jo ikke akkuart flust av dem på lager hjemme. Vi har klart oss en dag, men må ha den i morgen. Kan en rette krav mot SAS eller forsikringsselskap?
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2011, 20:51   #2
Superhai
ScanFlyer Rusty
 
Superhai's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
Default Re: Barnevogn sendt til feil by

Barnevogn er som all annen bagasje rent rettighetsmessig. Og eventuelt erstatning blir aktuelt etter 21 dager.

Nå dekker normalt SAS de mest nødvendige utgifter som oppstår som en konsekvens av at bagasje er savnet, også på hjemreise om du kan dokumentere det, men hvordan det er med barnevogn bør du ta kontakt med kundeservice.
Superhai is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Sendt til feil kontinent LN-WIC Småprat 12 21-05-2013 21:45
Barnevogn på FRA Speedbird Reiseforum 4 14-06-2011 15:22
Barnevogn på fly Trent600 Reiseforum 4 15-06-2009 22:04
KLM sendt tilbake til Nederland av USA Arrow Flyforum 2 10-04-2005 15:59


All times are GMT +2. The time now is 05:13.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.