![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ovind, Kjos og Helgesen i god forbrødring
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, helt sikkert. Men har man abstinenster kan man jo bare lese dette forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg opplever at det er et par journalister her i landet ser en genuint opptatt av luftfart, og som kan litt om denne bransjen. Jan Ovind i VG er en av de svært få.
Dagbladet f.eks har enda ikke vist at de har en eneste skribent der som kan noe som helst om denne bransjen, og særlig bedre er det ikke i andre medier heller. At Ovind her er tatt i et "kompromitterende" bilde sittende sammen med Kjos betyr jo ikke at Ovind er i lomma hans. Jeg hadde forresten Ovind på flight deck på A330 ganske nettopp, og han er vel overalt i bransjen, og elsker luftfart, slik jeg ser det. Ovind skriver med en humoristisk snert, mens andre er mer opptatt av økonomiunderskudd og lager en fugl ut av to fjær, for å si det sånn. Tally-ho |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Antar Kjos spanderte kaffe på gutta, så han har vel "kjøpt og betalt" dem
![]() Er gjerne slik med journalister ( luftfarts ), de svinger litt hit og dit, alt ettersom hvor det "beste" tilbudet er ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10092350
Jeg synes det er en fryd å lese Ovinds artikler om flybransjen. "Pilot flying", "LN-KHA", "selskapets teknologiske stolthet 737-800 og den noe mer trause og tilårskomne 737-300", "787 som mest sannsynlig dukker opp i 2013" ... det er gøy å lese om flybransjen når journalisten har kontroll over det han skriver om slik at man slipper idiotisk slurv! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, men det er vel redaksjonen som spisser overskriftene, så den skal han frikjennes for.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Traust og forutsigbart trenger ikke være negativt - LH-F | Dag Viking | TripReports | 30 | 04-03-2019 15:10 |
Et lite flytilbakeblikk og fremover | krølle | Flyhistorisk forum | 2 | 10-06-2015 07:07 |
Äntligen nått nytt som inte är negativt för ARN | ATC | Flyforum | 3 | 11-06-2009 23:27 |
DY fremover | flyKSU | Flyforum | 30 | 07-08-2008 15:03 |