![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
EuroBonus har en veldig interessant annonse i morgendagens utgave av VGs helgemagasin....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette krever litt flere hint....kan ikke vente helt til jeg karrer meg opp av senga i 12-tiden i morgen
![]() Kan det ha noe med rabatt på bonusreiser å gjøre?? Har hørt rykter om at Eurobonus har fått streng beskjed om å redusere poenggjelda til kundene, og det ville vel kanskje være en god måte å gjøre dette på...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er off-topic!!!!
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 | ||
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ikke galskap... Har da kjøpt blader og aviser i mange år på grunn av annonser fra flyselskap. Nesten på lik linje som å samle på tidtabeller... Husker godt at Pan Am hadde tøffe helsides annonser i Herald Tribune ...(...som jeg sparte på!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En million poeng til medlem nummer en million... Men det angår neppe noen her, vi er vel alle medlemmer for lengst? Så spørs det hva feiringen for oss blir, da. Kanskje annonsen sier noe om det?
http://www.sas.no/WCM/templates/Page____878.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg er ikke medlem enda .. Kanskje CK kunne tipse meg når det begynner å nærme seg?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Stilig!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Blæ. Jeg hadde håpet på noe for oss som allerede har tjent oss opp en del poeng...
Venter i spenning... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det står det også i annonsen...de kommer til oss også...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
og jeg som hadde tenkt å melde inn arvingen:
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Pøh. Bruk heller den millionen til å gjeninnføre ordentlig opptjening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Yes, "Mikke Mus"-poeng PØH. Og PØH..
Sier dette fordi de har redusert prisene. De gjorde det i fjor og har økt prisene tilbake til omtrent det samme som tidligere, men de fortsatt gir bare 25 % av poengene på de FÅ tilgjengelige billettene til absolutt laveste priser. Hadde de gitt full pott med poeng til de som er tidlig ute og får billigste pris, hadde de unngått masseflukten fra EuroBonus. Nevnt det før, fra 1. plass til 13. plass på Freddieawards. Plassen før Aeroflot. Før var det full uttelling av poeng på de billigste NYC etc bill. til kr. 3.500-4.000 billettene. Nå er det kun 25 % og samme pris på billetten. Men selvfølgelig fly SK ( som meg ) hvis de er absolutt billigst i Europa, og putt Mikke-poengene ( les annet innlegg om UA ) på en UA konto. Du har nok poeng til en innenriks i Norge etter noen/mange år. Med 600 poeng t/r London på billigste billettet gir deg en gratis innenriks etter 20 t/r reiser til London. Hurra for EuroBonus med jubileum. Lenge leve........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Dette har markedet bedt om - så da kan man ikke klage!!! Blir spennede å se hva EuroBonus gjør for eksisterende medlemmer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Den må du utdype, EB. Ellers er jeg også veldig spent på hva Eurobonus/SAS vil gjøre for at jeg skal bli mer interessert igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Et lite regnestykke til: Det kreves 30.000 poeng å ta ut en tur til London. Med dagens 600 poeng t/r til denne byen, betyr det at en må foreta 50 turer før en får en gratistur..
Man ler jo bare av dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Hvor mye koster egentlig bonusprogrammet SAS...? Jeg vil tro at det koster adskillig mindre å gi godt med bonuspoeng enn å redusere prisene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Markedet har bedt om BILLIGE billetter... De har takket Victor Normann for at man fikk avskaffet bonusprogrammet på innenriks - så skjønner de samtidig ikke at dette fører til et dårligere program...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Avskaffet bonusprogrammet inneriks har kun med opptjening av bonuspoeng å gjøre, ikke med å redusere poengene utenriks. Uansett til SK fordel har de redusert sølv og gull-grensene tilsvarende.
Hadde SK hatt poeng innreiks hadde det kun vært 50 poeng t/r BGO. Uansett er ikke programmet interessent lenger. En får verken sølv eller gull eller bonuspoeng selv om flyr som bare f... På billigste billetter som en vanlig person flest flyr er det kun "Mikke Mus"-poeng. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvordan lese rutestatistikken til SSB | Lillingen | Flyforum | 0 | 21-01-2015 12:28 |
Nok en grunn til å ikke fly Turkish | Someone | Bilder & foto | 23 | 17-03-2010 19:25 |
Noen som har lyst til å lese TSA sin sjekkpunktmanual? | LN-MOW | Flyforum | 9 | 09-12-2009 22:25 |
Ennda en grunn til å IKKE fly Ryanair | LN-KRF | Flyforum | 10 | 04-02-2009 16:39 |
Agderfly - grunn til bekymring? | GF1 | Flyforum | 5 | 25-05-2005 21:47 |