![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ingenting spesielt egentlig, tenkte bare jeg skulle slenge ut et lite knipe bilder fra en flyplass det ikke er så mange bilder fra herinne. Tatt med et veldig enkelt, men kjekt Ixus i30-kamera, så det er ikke allverden.
![]() ![]() ![]() ![]() Ellers, Island er en sinnsyk plass som bare må oppleves. Fantastisk sted, og jeg skal tilbake. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder, og jeg er enig med deg i at Island må oppleves! Synd at det var mørkt både på inn- og utreise den gangen jeg var der, men fikk i hvertfall skimtet min første An-124 fra flyvinduet - det er ikke dårlig bare det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Free Luigi
|
![]()
*poke poke prod* du har ikke lyst å legge ut noen bilder av litt geologi og sånt, i stedet for en flyplass på nivå med Harstad/Evenes?
![]()
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Free Luigi
|
![]()
Exactly! Det hadde vært veldig interessant i forhold til at jeg har små planer om å dra sørover en gang. Men man aner ikke hvor man burde dra ifht geologiske interesser, og så lenge man ikke får noe organiserte turer kan tips fra almennheten fort bli kjedelige trivialiteter
![]() Så lover jeg jeg kan skrive litt om min geotur senere i år... Mye spennende man får muligheten til som geologistudent, *hint hint om at det er et fint studie på UiT*.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det gjorde jeg også da jeg dro derfra til seattle 4mars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Pent! Island er absolutt en plass som må oppleves, hadde en veldig fin uke der i fjor!
Polaris, jeg har utsatt TR'en min derfra i et år nå, men vi får se, den kommer vel kanskje om ikke så alt for lenge ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
3 raske fra ENZV fra meg :) | oddi | Bilder & foto | 15 | 26-10-2012 20:36 |
OSL-FRA-IAH-PHX-PAE-SEA-FRA-OSL + SMDII + Roadtrip Washington og omegn | LNv22 | TripReports | 19 | 12-08-2011 19:24 |
5 raske fra ENAL 30.06 | flysas94 | Bilder & foto | 0 | 01-07-2011 01:18 |
Freddasbilder fra Seattle og omegn - april 2009 | LN-MOW | Bilder & foto | 3 | 14-04-2009 07:37 |
Noen raske fra Fagerhaug | flyKSU | Bilder & foto | 0 | 29-03-2009 22:40 |