![]() |
|
![]() |
#1 | |
Front section flyer
|
![]() Quote:
Kjedelig....
Upcoming Flights 2016 24. April BKK-OSL (DY) 22.Aug OSL-DXB-BKK (EK) 05.Sept BKK-DXB-OSL 06. Oktober OSL-IST-BKK (TK) 30. Oktober BKK-OSL (DY) Last edited by LCH; 05-04-2011 at 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Den kunne jo vært håndtert bedre. Har vært borti samme situasjon selv en gang, men da ble jeg rimelig kjapt flyttet til bulkhead.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Ja helt klart en kjedelig sak, men bra at se at flyselskapet legge seg helt flat og innrømmer feilen, ikke det man ser oftest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]()
Virker som de tenkte etterpå, uansett å legge seg flat ,så gikk det jo utover han som måtte gå av flyet.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg leste bare overskriften og trodde han var høy, som i ruset.
Derfor scrollet jeg bare videre. Ser nå at det er en noget mer oppsiktsvekkende sak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Skal vel nevnes at det er veldig få selskaper en sitter behagelig på Økonomiklasse om man er over 190..
Hadde jeg styrt ei slik skute hadde hvert fly i flåten hatt 1 rekke med ekstra beinplass i økonomiklasse øremerket for lange og evt overvektige passasjerer.. uten pris tillegg..
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Få man sitter godt hos, en del man klarer å få til å sitte OK hos og noen som nesten får deg til å snu i flydøra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Jeg opplever med mine 194 cm at benplassen grovt sett er omvendt proporsjonal med takhøyde i kabinen...
Datagrunnlaget mitt strekker seg til Widerøe og SAS crj, så teorien er nok litt tynn.. Men feelingen er i allefall at benplassen ikke er dårligere på de "små" flyene..
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Traust og forutsigbart trenger ikke være negativt - LH-F | Dag Viking | TripReports | 30 | 04-03-2019 15:10 |
Trenger ikke være kjedelig på en flyplass | ENGM 911 | Flyforum | 3 | 13-09-2010 00:20 |
Sannelig ikke lett å være småflyger (i Norge) !! | ENTO | Flyforum | 7 | 02-01-2007 23:09 |
Man kan ikke være like lur hver gang | atck | Flyforum | 1 | 06-09-2005 20:41 |