![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Denne fantastiske overskriften har Dagbladet i dag slått stort opp.
To linjer lenger ned i ingressen kommer det frem at SAS ikke har den aktuelle flytypen, og dermed ingen fly å sjekke. Eier ikke disse journalistene yrkesstolthet? Eller er de rett og slett inkompetente og mindre intelligente? http://www.dagbladet.no/2011/04/04/n.../sas/16062426/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
SAS har da 737 Classic. Boeing 737-400 og -500
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
ingen -300
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har ved nærmere ettertanke kommet frem til den eneste plausible forklaringen;
Journalister har alle en skjult agenda, siden hele hopen har store aksjeposter i NAC, eller de har muligens shortet SAS. Noe må det være?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Ellers er jeg enig at overskriften er en smule missvisende, men det skyldes nok generelt dårlig kvalitet på journalistikkken, ikke noe skjult agenda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er dagens dummeste kommentar. Kom med belegg for uttalelsene!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Så drar vi oss tilbake til det flyrelaterte ![]() </mod>
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
Jeg tror vel at dette er årsaken like mye som jeg tror at Kjell Magne Bondevik stod bak 9/11.
Tydeligvis feilet jeg i mitt forsøk på å være morsom, dette tar jeg kraftig selvkritikk på og lover øyeblikelig forbedring i min humor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
[moderator]
Har flyttet den relevante og tekniske diskusjonen om Southwest uhellet og lap joints etc hit http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=83969 [/modertor] |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg lurer også ofte på om dagens journalister har kastet yrkesstoltheten fullstendig over bord.
Det er så mye spekulativt og uetterettelig både i aviser og andre media at jeg nesten har mistet respekten for yrkesgruppen. Dette gjelder både den sesnasjonspregede journalistikken i aviser som VG og DB, samt i den stadig mer tabloide tv-kanalen TV2,men også i økende grad i mer seriøse aviser som Aftenposten og Dagens Næringsliv. Det er en trist utvikling. Journalistene vinkler ofte sakene på en slik måte at det hele ender opp som en feil fremstilling av virkeligheten. Og det ser ikke ut til at de tar innover seg kritikk heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Vi gjør det utelukkende for at dere skal ha noe å hisse dere opp over her i forumet. Blir kjedelig med BARE uthenging av Ryanair og lovprising av SAS i lengden .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Dette synes jeg dere som er journslister bør ta på alvor i stedet for å gå i skyttergravene. Korrekte fakta burde iallefall være et minstekrav. Når det gjelder luftfartsaker er dette langt fra tilfelle alltid, og da har jeg ingen grunn til å tro at dere gjør en bedre jobb på andre felt heller. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kabinen i SAS sine "nye fly" - A320, B737 og andre | Star Flyer | Småprat | 1 | 26-01-2014 11:17 |
Hvor finner jeg "Match me" på SAS sine hjemmesider | BårdK | Reiseforum | 4 | 18-05-2011 18:51 |
Norwegian overtar den gamle "Braathens-bygningen" på Fornebu fra SAS | Herlov | Flyforum | 20 | 24-02-2010 19:01 |
SAS med nytt "angrep" på Norwegian | Herlov | Flyforum | 18 | 10-07-2009 23:49 |
Fra "Fly smart" til "Mr. Bissniss" | EB | Flyforum | 65 | 25-04-2008 22:47 |