![]() |
|
![]() |
#1 |
Front section flyer
|
![]()
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kongen var vel ikke mer tålmodig han enn de andre passasjerene. Dessuten tror jeg at kongen selv var den som hadde minst problem med dette!
Det skulle jo forøvrig tatt seg ut at overskiften ble noe slikt som at "Nyrepasient døde - Kongen ville ikke vente". BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]()
Flightsim visstnok, står i artikkelen.
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Der så jeg det, ja. Spesiell kildebruk, men slett ikke uvanlig. Og ikke minst tidsbesparende for journalisten ...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Amatør
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jeg satt i CPH og ventet LENGE på at akkurat dette flyet skulle ta meg til Oslo. Var ikke særlig blid da ettersom jeg mistet et selskap hjemme, men når man ser den fulle årsaken så var det jo selvfølgelig greit. Om kongen kan vente kan Fnate vente.
Det skal forøvrig sies at SAS var fenomenale på informasjon både i lounge og ved gate. De fortalte også delvis om insidenten. Ombord også var et av det beste crew jeg har opplevd, så skrytemail ble sendt SAS igår. Rad 2 sørget også for tømme flyet for Champagne. De ristet skuffene foran og bak før vi landet, og det var ingen champis igjen. Men humøret var på plass igjen. Go stæmning...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Måtte vente 36 timer | AirbusTrond | Småprat | 5 | 17-06-2014 08:17 |
Kongen har bursdag | Lennart | Flyforum | 7 | 24-02-2007 13:40 |
Kongen lar pressen sitte på | Hurum | Flyforum | 3 | 06-04-2006 21:28 |
OT: Kongen av fordommer | LN-MOW | Flyforum | 5 | 23-09-2004 13:14 |