![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Dejligt at se Cimber komme ind her Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fra Cimber.dk:
CIMBER AIR GÅR IND PÅ BILLUND - KØENHAVN RUTEN Iflg. denne nyhed fra Cimber skal ruten flyves med et mix af ATR og CRJ200. Som jeg har sagt før tror jeg ikke det er negativt at SAS trækker sig fra CPH-BLL - fortsat codeshare med SK, en ekstra daglig afgang og jetmaskiner tror jeg personligt kan bevirke at flere pax. vil vælge ruten.
![]() |
#4 |
at your service!
|
![]()
Så til et idiot-spørsmål... seier man "kimber air", eller "simber air" ?
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
kimber
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det var som ventet og hurtigt !!
Nedenstående fra Take OFF, tolker jeg som LH sætter eget metal på BLL (FRA-BLL) ![]() Og lufthavnens bestyrelsesformand, Bjarne Hansen, lyttede meget efter signaler fra flyselskaberne. Han var glad for at Lufthansas danske chef, John Nielsen, sagde, at Lufthansa ikke vil opgive betjeningen af Billund, selv om Sterling fra sommerprogrammet næste år indstiller betjeningen af ruten til Frankfurt og at Cimber Air formentlig vil overtage når SAS i begyndelsen af januar lukker sin rute til København. http://www.take-off.dk/news.cfm?nNewsWeekly=1&nNewsId=5630
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lufthansa kommer selv på BLL-FRA. Ved Danish Travel Awards i Billund Lufthavn torsdag i sidste uge udtalte John Nielsen (Lufthansa's chef i Danmark) fra talerstolen da han modtog prisen for bedste oversøiske flyselskab "at Billund ikke skulle frygte for Frankfurt - de to lufthavne ville også i fremtiden være online med feeder trafik". Så kan man jo selv ligge hvad man vil i den udtalelse. Men den bekræfter kun rygter som jeg har hørt fra flere om at Lufthansa selv kommer til Billund. Men det var vel også hvad man kunne forvente.
UPS! Så først Jan's indlæg efter jeg havde skrevet mit!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har LH CRJ baseret i FRA? Ellers er 737-500 vel det mindste de har der.
En aften fra FRA med nightstop i BLL, samt en morgenafagng (tidlig fra FRA med afgang formiddag fra BLL og en tidlig eftermiddagsafgang fra FRA med afgang fra BLL sidst på eftermiddagen ville være godt, men er nok vel meget at ønske fra starten af! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det sku vel være mærkelige om ikke nogle af LH's
39 stk CRJ 100/200 eller 18 stk CRJ 700 er placeret i FRA, så mon ikke vi får nogle af dem at se i tillæg til 737-500 ! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK: OSL-BLL, CPH-BLL og økning på AAL-CPH og AAR-CPH | Dash | Flyforum | 35 | 23-02-2013 08:28 |
Jet Time overtager 737-ops fra Cimber | FlyHi | Flyforum | 15 | 19-03-2012 17:01 |
Vueling overtager fra IB til CPH? | jefi99 | Flyforum | 2 | 11-10-2011 07:41 |
Cimber til kanariøerne fra BLL & CPH | Jan | Flyforum | 9 | 04-05-2009 10:10 |
SAS/Cimber overtager CPH-JKG | PP | Flyforum | 1 | 16-12-2004 17:59 |