![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har dere sett på maken ......
Sakset fra vg.no HTML Code:
Selv om Norge og Bergen kanskje ikke akkurat er verdens navle, kommer byen mellom de syv fjell stusselig ut i siste utgave av «Discover The World» - Thai Airways' glansede oversikt over byer og land selskapet flyr til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
Hehe, så da er det flere som har oppdaget den. Jeg bladde gjennom brosjyren etter reiselivsmessa i januar, og syntes det var litt festlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er ikke verre enn hva de hadde i magasinet sitt når Thai åpnet sin rute til Oslo, da brukte de Oslo og Norge om hverandre. Dessuten så er flåmbanen fin, men de kunne jo fått det med i stedet for fæle Bergen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bergen er kanskje ikke like veletablert i flynæringen som den er i cruisenæringen??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, dette er god Norges-reklame - eller hva?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Først og fremst er det pinlig for Thai, når kundene som reiser med dem oppdager at det som skrives er direkte feil.
Det virker som det som serveres i reisebrosjyrer, av og til er direkte oppgulp. Jeg leste i en reisekatalog på New Zealand for en del år tilbake: On the way from Gothenburg to Oslo we pas the famous ski resorts of Vinterbro and Ski. Joda, det finnes da noen tautrekk i ommerådet... Også imponerende når reisebyråer ser at avstanden fra Oslo til Bergen er 498km så deler de det på 80km/t og får 6,25 som er kjøretiden fra Oslo til Bergen, og da får de sett både Vøringsfossen og Steindalsfossen og kjørt langs Hardangerfjorden. Avreise kl 10 og middag i Bergen kl 18 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flying Norwegian(s)
|
![]()
Det var nå enda godt at det ikke sto "seven hills of Oslo" på bilde. Lett og ta feil av Flåm og Bergen, når været tilsier det, så den stygge byen med navn Oslo, kan dere få ha for dere selv der borte.
Last edited by Scanorama; 17-03-2011 at 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flause!!!
![]() Vel, jeg skal ikke påstå jeg hadde klart å lage noe så veldig mye bedre reisetips (geografisk) i et norsk magasin om Thailand uten å vite litt info på forhånd først, men det må da være mulig å gjøre en liten re-search først ? Noe disse tydeligvis ikke har gjort... Last edited by Hermann SF; 17-03-2011 at 23:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
"Sett alt i flymodus, fordi cockpit har problem" - hvorfor det? | tango | Flyteknisk forum | 14 | 28-07-2016 01:12 |
SVG - De fem siste dagene sett gjennom mine "øyne" | chrSVGa380 | Bilder & foto | 21 | 13-02-2013 20:44 |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
OSL, hvilke dager får man sett "alt". | Twin Otter | Flyspotting | 17 | 19-04-2012 18:07 |