![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg holder på å utvikle en egen OSL section på siden, der jeg skal blant annet lage en liste over alle Operators med bilde. trenger derfor information om dette.
har funnet dette. er dette riktig?? Aeroflot Air Baltic Air France Air Lithuania Air Malta Air Norway Atlantic Airways Austrian Airlines Blue1 British Airways Cimber air Coast Air Continental Airlines Czech Airlines Danish Air Transport Estonian Air Finnair Flynordic Germanwings Icelandair KLM Royal Dutch Airlines LOT Polish Airlines Lufthansa Norwegian PIA SAS Braathens SN Brussels Airlines Sterling TAP Air Portugal Wideroe Korean Air her er en link til siden. http://www.plane-spotter.net/index.php?side=OSLoperators siden er ikke publisert enda. også fint om noen har bilder av de flyselskapene som ikke er der kunne gitt bilde ( for så klart navnet under bildet ) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Finncom, MyTravel, Britannia, Turkish, CityStar, Novair, DHL...
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
SAS??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
takk, SAS ja, glemte det jeg
![]() er city star det samme som City Airlines? mangeler jeg også Spannair, og TNT? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
UPS kan du ta med.
Hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Air Traffic Controller
|
![]()
litt konstruktiv kritikk av siden din! Kjør en liten gramatikk og stavekontroll, så ser det bedre ut med en gang
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvor mye skal du ha med? Charter/adhoc? Midlertidige?
Nouvelair Tunisie Condor (sommer) Hemus Transavia Spanair Croatia Malmø Aviation Eurocypria Sun Express Pegasus (Lufthansa Cityline) (Sunair of scandinavia) (Austrian Arrows)
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Air Greenland, Malev (sommer).
Edit: Ellers har siden din blitt ganske bra etterhvert! ![]()
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
(jeg skal se over siden , vet det er mye onødvendig skrivefeil der ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flymodell av alle flyselskaper du/dere har reist med | Tarzan | Samlerhjørnet | 4 | 07-07-2015 16:17 |
Liste over flyselskaper som har gått konkurs | AirlineLover | Småprat | 1 | 04-05-2013 09:54 |
Alle årstider på OSL i dag | viking1965 | Bilder & foto | 13 | 21-06-2010 14:52 |
Flyselskaper på OSL | flyKSU | Flyforum | 0 | 18-03-2007 12:32 |
Ønsker du en liste over utrygge flyselskaper? | X-BU | Flyforum | 3 | 14-11-2005 20:31 |