![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Har i går og i dag prøvd å booke men får alltid feilmelding ved betaling ?? Har prøvd både ved ikke å logge meg inn og uten.. Prøvd forskjellige kort som alle er i tipp topp stand ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg husker jeg måtte gi opp for noen måneder siden - da virket det kun med Diners!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Diners er inne som førstevalg, prøvd Visa og MC også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er du paa den norske siden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, bruker alltid den...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ga opp dette. CO likte ikke betaling
![]() Antar at det ikke var OK med datasystemene siden jeg også heller ikke kunne bestille seter på disse CO flighter operert av UA. Helt umulig også. Kanskje for det eksisterer vel ikke CO flightnummer i desember ?? Men hurra for finn.no. Fikk samme pris på seat24.no ( litt lavere ). Dessuten mye bedre forbindelse hjem enn CO fant ut. 21 timer hjem med UA/LH mot CO( les UA ) 31 timer. Her var også en LH flight SFO-MUC under UA flightnummer. Men gøy blir det uansett. Connection time i SFO er 59 min ![]() ![]() Seat24.no gir jo bare ei lefse av confirmation, men det gjør intet. Gjettet raskt at seat24 ( les Marco Polo ) brukte Sabre og med deres ref fant jeg UA og Amadeus flightnummer på virtuallythere.com og gikk innn på united.com , mekket setenummer hos UA i Economy Plus og la inn bonuskort og entret LH med den Amadeus refen fra UA siden og bestilte seter på 346 SFO-MUC.. Årsaken jeg er så detaljert er for de som har lyst til å booke hos disse nettbyråene. Går greit hvis dere kan systemet. Gang på gang kan man få billigere CO billetter her enn på continental.com. HNL nå i april var over kr. 1.000 billigere hos gotogate.no enn hos CO. For akkurat de samme flightene. Gikk in på CO mekket og full bonusopptjening også her. Fikset seter etc. Etter en får "billletten" ( kan overhodet ikke kalle det for billett, mangler alt inkl e-ticketnummer ) Long live finn.no. Da slipper dere å søke på ørten nettbyråer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SVG LN-WEB | krølle | Spotteralerts | 0 | 01-04-2019 15:29 |
Booking BA Holidays - problem | kristian | Reiseforum | 0 | 03-08-2016 16:11 |
Ét First World Problem mindre: SQ tillader nu award booking i suites | jefi99 | Småprat | 3 | 30-11-2012 20:00 |
Web check-in SK/LH | RolfL | Reiseforum | 3 | 27-03-2011 13:13 |
Web-radar | LN-MOW | Register- og ATC-Forum | 2 | 03-04-2009 17:04 |