![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg fikk en mail idag.
"thanks for the purchase, booking number LVSN50 Your credit card has been charged for $493,67 Please print passenger itinerary receipt by logging into your Miles account by clicking the link below http://www.miles-and-more.com On board you will be offered: -beferages -food -daily press ++ Jeg har ikke "miles & more" kort. Noen som har vært borti denne før? IMM
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg kan ikke svare for akkurat den mailen du fikk, men jeg har selv opplevd at noen har tastet feil ved bestilling av reiser og lagt inn min epostadresse. Det var en periode i fjor "jeg" fløy mye og langt med LH, for å si det slik. Jeg sendte en henvendelse til LH hvor jeg gjorde de oppmerksomme på feilen og siden da har jeg ikke mottatt slikt.
Jeg har også en gang for mange år siden ufrivillig sponset en reise fra Nigeria til New York med mitt AmEx-kort. Det ble også raskt ryddet opp i fra AmEx sin side. Så, feil skjer og svindel skjer. Ditt tilfelle kan høres ut som feil i form av at noen har lagt inn din adresse for bekreftelse av reisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til reiserute ved bruk av miles (Miles&More) | BSSW | Reiseforum | 2 | 28-01-2017 23:50 |
M&M Miles | sirpjalle | Reiseforum | 3 | 24-01-2010 15:58 |
Miles & More | sirpjalle | Reiseforum | 8 | 16-11-2009 18:40 |
SAS EB og Miles&More | Paaljt | Reiseforum | 16 | 22-05-2009 04:08 |
Air One ut av Miles & More | Blubird | Flyforum | 1 | 13-03-2009 06:28 |