![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har blitt noen turer til Gardermoen i løpet av februar.Det har vært ganske
mye varierende vær.Alt fra sol og -18 til snø og regn! Kommer noen bilder her tatt på litt forskjellige plasser rundt OSL. Endelig et ikke så halvgalt bilde av et med "blink" på ryggen. ![]() Denne maskinen treffer jeg nesten vær gang jeg er der ![]() Frossen engelsk dame på vei inn i........... ![]() dusjen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Her er den jeg skulle ta bilde av denne dagen ![]() ![]() Ja,denne har dere vel sett før denne uken.. ![]() ![]() Det her var en jeg ikke hadde fra tidligere ![]() Tok denne noen sekunder etter at Putte tok`n på andre siden av veien ![]() Lenge siden jeg har sett denne ![]() ![]() ![]() ![]() Kommer mer..... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gjør noe mer ut av det | putzmeister | Bilder & foto | 11 | 22-05-2011 22:50 |
Formasjonsflying over Nederland og noe mer etter hvert | LN-KGL | TripReports | 12 | 14-08-2010 12:55 |
Bodø, noe mer en Luftfartsmuseumet ? | sail4fun | Flyforum | 13 | 27-08-2009 10:45 |
Fire utsendte i England - noe fra bilder fra North Weald og Duxford | LN-KGL | Flyforum | 9 | 30-04-2007 19:46 |
Enda noe mer spennende å se på på OSL i sommer | tosfreight | Flyforum | 7 | 09-06-2005 22:02 |