![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Egentlig et dumt spørsmål, men: Det er så lenge siden jeg har fløyet "ordentlig" fly. Har bare fløyet Ryanair og Wizz de siste tre årene. Spørsmålet er: Er det gratis mat og eventuellt drikke ombord hos KLM/Delta til/fra USA ? Skal fly Delta Ams/Minneapolis/Orlando. Og KLM Houston/Ams hjem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, både middag og drikke(Også med alkohol) er gratis på KLM-flyvninger IC. På short og middlehaul er det gratis snacks/kaldt måltid og drikke.
Last edited by PhilipNH; 16-02-2011 at 17:11. Reason: Det var visst også gratis alkoholholdig drikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mat og drikke er også gratis på Delta sine IC flygning, mens det på domestic serveres gratis drikke med snack, mens mat må kjøpes.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Oppsummert - snacks og drikke innenlands på 250miles eller mer Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er riktig som Discus skriver ... småsnacks og drikketralle .. men jeg ser stadig klager på sure ex-NWA'ere som gir faen i å servere hvis de føler for det ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Men uansett, hvis ikke NWA'rne gidder å gjøre den jobben de får betalt for å gjøre, synes jeg umiddelbart Delta bør vinke farvel til de det gjelder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Skulle like å vite hva "select flights" til Alaska og Hawaii betyr i praksis. Antar uansett at jeg i beste fall kan forvente meg en cola og noen peanøtter på LAX-HNL til sommeren...
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
DELTA gir deg noetter og alkoholfri drikke gratis paa innenriks flyvninger. Over atlanteren er kun Icelandair hvor man maa kjoepe all mat og alkoholholdig etter hva jeg vet. Usikker paa alkoholfri drikke. Jeg finner det snart ut, men jeg er sikker paa at endel her vet.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian - servering ombord (spørsmål og svar) | Fnate | Reiseforum | 7 | 08-01-2018 11:13 |
Ingen gratis servering ombord på UA15/14 EWR-HNL-EWR | Cecilie | Reiseforum | 28 | 02-12-2013 16:10 |
Blue1 - Servering ombord? | Hagen | Reiseforum | 2 | 30-10-2013 14:16 |
Servering hos Lufthansa til Portugal | DHC8-103 | Reiseforum | 12 | 27-07-2010 22:32 |
Servering ombord | Hurum | Flyforum | 26 | 05-04-2006 17:12 |