![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Som vanlig - jeg er ingen skarpskytter, men deler noen bilder av typer/selskaper som vi ikke ser alt for mye av her, bilder fra julebordturen 2011. Tar også med hvor bildene er knipset fra i tilfelle andre skal til Seattle eller San Francisco med fotoutstyr.
Fra Everett, "vollen" utenfor Future of Flight: Horizon-land på SeaTac (SEA) - knipse fra puben i "den store" avgangshallen ![]() Mer propeller - også inne fra terminalen (SEA): Så over til San Franciso - resten er derfra. AirTrain stoppen på terminal 3. Gir grei utsikt til bane 28, men kan være litt plagsomt med varmedis fra taket så jeg når jeg kom hjem Over til Terminal 2 - der får man med alle fire banene. Kan være man må løpe litt fra ende til ende på plattformen (det er bare åpning i enden).
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 10-02-2011 at 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Tatt inne fra den Interenasjonale terminalen (A) - god utsikt til fly som starter på 01: Og på baksiden av samme terminal (Intl. A) Kart over SFO for de som trenger å orientere seg: ![]() --- the end ---
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 10-02-2011 at 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Herlig. Takker for titten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine og varierte bilder dette her
![]() SNSK
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nydelig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott å se bilder, spesielt fra SFO. Takk for titten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nydelige bilder fra SEA og SFO ..
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Variert og fint ja. meget fin serie.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Du har ingen grunn til og klage på fotografen.
Stor variasjon,og flotte bilder! Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Har bare 200mm, så har man enda bedre linse tror jeg AirTrain-stasjonene på SFO kan være et bra sted hvis man har noen timer å slå ihjel der.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen fly bilder fra Englands turen min.. | Yankee | Bilder & foto | 40 | 29-06-2012 10:49 |
Noen bilder fra Turen til USA | Toby91 | Bilder & foto | 16 | 03-11-2011 23:55 |
VC-10 sine bilder fra julebordsturen til Seattle | VC-10 | Bilder & foto | 16 | 25-02-2009 00:04 |
Bilder fra Kr-sund turen min. | mikro | Flyforum | 8 | 22-05-2007 21:01 |
Noen bilder fra turen i går | Dag Viking | Flyforum | 0 | 25-07-2006 03:32 |