![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen som vet hvordan jeg kan komme i kontakt med THAI via mail e.l. Har prøvd deres feedback på internettsiden til TG, men denne fungerer ikke.
Grunnen er at jeg har 2 TG flighter på C som jeg skal etterregistrere på Eurobonus, men selvfølgelig ar jeg mistet boardingkortene og slettet E-ticketen. Så håper at Thai kan hjelpe meg med denne infoen. Men blir jo fort vanskelig når de ikke er lette å få tak i?
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I gamle dager brukte vi noe som het 'telefon'. Det virker faktisk ennå ..
![]() 23 11 88 88 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Office: THAI AIRWAYS INTERNATIONAL
Address: HAAKON VII'S GT.5 P.O. BOX 1689, VIKA, N-0120 OSLO 1 NORWAY Phone: 47 23 11 88 88 E-mail: thai.airways@online.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kun for å bestille billige F turer hos US Airways
Får ringe til dem da. Syns bare det er så lettere å bare skrive en mail. Takk for svar
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det fåes til og med som tilleggsutstyr på noen av disse duppedittene mobilselskapene selger deg for tiden ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg bestilte faktisk et hotellrom via telefon her om dagen - dog via Hilton-appen på iPhone'n, men
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Mikrofonen på min iphone har vært ute av drift siden nyttår, har gått helt fint, i alle fall her i utlandet på ferie. Men må muligens finne fram backup-mobil med tvilling-simkort for en samtale og halvannen om ikke så lenge
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kontakt til Thai Cargo på OSL | HMWK | Småprat | 3 | 11-06-2017 21:50 |
IAG vil komme i kontakt med startups | Discus | Småprat | 0 | 04-10-2016 14:54 |
Stavefeil i billett - Hvordan få kontakt med Lufthansa (Norge) | ILS2 | Reiseforum | 9 | 14-02-2012 22:46 |
Komme i kontakt med pilot (ansatt i større flyselskap.) | Malmo | General Aviation og sjøfly | 13 | 08-12-2011 00:22 |
Hvordan komme til Rygge (Airshow) med offentlig transportmiddel ? | ATC-flyradar | Flyforum | 4 | 21-08-2007 22:39 |