![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei,
Jeg ønsker å presentere min nye hjemmeside http://www.bizcorpjets.net/ Bizcorpjets inneholder en database med nesten 20.000 aktive Biz-, Corporate-, Very lys-& Government Jets, komplett med registrering, luftfartøy produsent / modell og serialnumber. I søkeboksen kan du skrive inn en registrering og alle de overnevnte data vil pop-up og, hvis tilgjengelig, thumbnail foto fra http://www.airliners.net. Jeg håper du liker sidene, og hvis du har noen tips (Oppdateringer på norsk Bizjets) og / eller positive konstruktive critism Jeg vil sterkt sette pris på det slik at jeg kan forbedre framtidige utgivelser. Du kan også laste ned "FREE" Bizcorpjets spotters bok. Beste hilsen, René Woerlee. Holland Beklager for min dårlige norske O ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Get ready for the summer season with:
The new Free 2Q 2011 Bizcorpjets Book! Containing 20.000 active bizjets. Cheers, Rene www.bizcorpjets.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
He Guys,
I have put up a list with FULL DETAILS of The Bombardier BD-100-1A10 Challenger 300. Including Registration, Owner, C/N, Ex Registration, First Flight Date & when available a picture. You can find the list in the Forum of www.bizcorpjets.net If you have any updates I would appreciate it so I can update them for the next release of the 3Q 2011 Bizcorpjets Book due in the beginning of July! Cheers, Rene |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Nice page, with huge amount of information, i see you have put a lot of work into this page, will use this in future!
![]() Regards Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian söker AOC i Sverige - Norwegian Air Sweden | HenrikL92 | Flyforum | 45 | 06-02-2020 21:02 |
Norwegian etablerer nytt fraktselskap - Norwegian Cargo AS | Discus | Flyforum | 18 | 24-04-2013 12:27 |
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) | Svoosj | Småprat | 52 | 30-01-2012 08:15 |
Bizjets på RYG | Blubird | Flyforum | 0 | 18-10-2010 23:25 |
Norwegian Norge og Norwegian Sverige - ulike bagasjeregler? | FlightDeck | Flyforum | 4 | 11-04-2008 12:01 |