![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Eksotisk er kanskje litt feil ord.. Men uansett, så kommer JetX MD80 en tur på OSL i dag. Den skal hit i fbm maintenance/mods. Ingen vet tydeligvis når den kommer..
Neste anledning til å ta bilde blir evt på fredag, da den skal hjem igjen.. Noen av dere OSL-folk med fotoapparat på jobb i dag da?? Er jo en relativt sjelden anledning til å få noe uvanlig i objektet.. Edit: Fikk nettopp høre at flyet skulle lande 1130 - isåfall skulle det vært her nå. Men det er det ikke, da hadde ikke jeg sittet ved pc'n! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
er det en SAS motor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tenkte jeg skulle spørre om det var et tidligere SAS fly, ja. Slike interesserte finnes
![]() Så spørs det vel om det er mulig å vite når på fredagen den går igjen, det skal godt gjøres å få det til å klaffe....
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Saa denne paa KEF torsdag, ja ... LN-RMX skulle nok kunne bringe litt mer detaljer om avreisetid, tenker jeg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boracay, evt annen eksotisk destinasjon. | Jarlabanke Vking | Reiseforum | 39 | 17-06-2014 19:53 |
Nok en eksotisk tur i nærområdet | hanswest | TripReports | 2 | 10-04-2013 18:39 |
Ny eksotisk østersjølinje fra ARN | MartinL | Flyforum | 3 | 16-11-2009 15:06 |
Trangt og eksotisk | Blubird | Bilder & foto | 5 | 29-10-2009 19:02 |
Litt eksotisk gjest på OSL ikveld | TigerBlack | Flyforum | 4 | 30-07-2005 00:29 |