![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Noen som vet om det er særlig lurt å kjøpe en FRA-CAI-BKK/r i Biz eller hvilken som helst klasse.....med situasjonen i Egypt?
Skal en snartur nedover om noen uker og prisen i Biz frister...er vant til krigsområder/portforbud/unntakstilstander, men vil helst ikke oppsøke de unødvendig, men tåler et lounge opphold så lenge flyplassen er åpen....
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal snart nedover selv, business til JNB via CAI og har vært i kontakt med Egypt Air både i Kairo, Dusseldorf og Amsterdam (som er hvor reisen min begynner), og alle sier at du har to muligheter dersom flyet ditt er kansellert eller forsinket lenge: enten kan du få pengene dine tilbake eller de rerouter deg med andre selskap, så du kommer deg dit du skal.
Så om du ser bort ifra MS sin relativt dårlige standard i Biz hadde jeg booket. Prisen er jo uslåelig! Ifølge de siste nyhetene virker det litt roligere hvertfall der nede, men kan jo aldri være sikker.. EDIT: Ser ut til at de siste dagers flighter til BKK har vært kansellert, men ifølge egyptair.com skal de være i gang igjen fra imorgen.. Last edited by Furahini; 05-02-2011 at 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Takk for info Furahino! Viktigste for meg er å kommer frem og siden jeg har universets beste sovehjerte så er det ikke såååå nøye at MS' Biz ikke er den beste i verden - bare jeg får sove. Ikke drikker jeg alkohol ombord heller......og som du sier, prisene er uslåelige....
Men sjekket en OW JNB-BKK i BIZ for en tur i november og fikk Ethiopian til den knallharde prisen av NOK 5 900 JNB-ADD-BKK......noen som har testet Ethiopian i Biz?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Mener å huske noen som har gjort det her, bla. "Utflyttet". Selskapet fikk vel ikke akkurat stjerner og skrut så vidt jeg husker.
![]() |
#5 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
Skal du billig fra Europa til BKK så sjekk Oman Air fra LHR, det er bra priser. ![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bare hyggelig du.
Har du bestemt deg for hva du går for? Blir det MS? Ellers, hvor pleier dere å lee etter de beste prisene i biz-class? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Ser at jeg kan få meg en TK billett til grei pris og *A er litt viktig siden jeg ikke klarte å få forrige BKK tur med retur hjem innen 31JAN som ga dobble grunnpoeng.....så mangler litt for EBG....
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Flyr du fra MXP får du ekstra for pengene, den går MXP-MUC-MCT |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Newcomer
|
![]()
Hehe, er mulig med allergitablett, men så er det de poengene da....
![]()
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Egyptair åbner CPH-CAI: 3x ugentlig fra oktober | PP | Flyforum | 30 | 30-09-2022 14:57 |
Flyselskaper som flyr HRG-CAI | LN-KRF | Reiseforum | 3 | 30-12-2009 18:47 |
SAS (SE) flyr charter ARN-CAI | CK | Flyforum | 0 | 26-09-2005 07:44 |