![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hva er årsaken til at Wideroe.no krever fødselsdato på de reisende når man booker gjennom dem? Bestilte billetter for 12 stykker i går og for 9 av dem hadde jeg ikke fødselsdato og måtte gå til SuperSaver istedet.
Dette gjaldt forresten en bestiling med Blue1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Årsaken er at stadig flere land krever dette i forbindelse med forhåndssjekket for innreise til landet( secure flight)
Det er da slik at bookingmotoren for utlandsreiser har dette som default. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette er en "default" jeg syntes dere skal skifte ut med en selection som er litt mer spesifik på hvilke land som krever fødselsdato. Hadde samme problem i forige uke , og valgte da carriers bookingmotor,det gjaldt reiser til/fra Spania .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Utfordringen her er at det tilkommer stadig flere land som krever dette. Derfor blir det snart en "industrstandard" at man må oppgi fødselsdato og passnummer på alle internasjonale reiser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fødselsdatoer er ikke noe jeg irriterer meg over... Det som er mest irriterende med WIAS er at du kun kan søke opp tre segmenter på multi-segment reiser. Vil det være mulig å utvide til flere segmenter over tid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Om du velger å søke etter "AVGANGER" istedet for pris kan du som regel få 6 strekninger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for super-raskt svar Farmer!
![]() Skal prøve dette ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Får opp priser på rundt 40.000 kr, for denne ruten: BGO - MOW - SGN - HNL - BGO. Mens Kilroy kunne tilby billetter til litt over 15.000. Skulle kunnet gå an å få 6 segmenter på "Pris", istedet for de tre som er der.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Discus, kan du sende meg Ref nr på PM. vil sjekke dette!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|