![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,619
|
![]()
Det er ikke så ofte gamle MOW får luftet kameraet for tiden,så julebordstid er høytid. Fikk lagt inn godt med spottertid denne gangen. og grunnet volumet, har jeg splittet i '787' og 'røkla'.
'ZA001' - eller Dreamliner 1 forfulgte meg gjennom helgen, og her er den under landing på BFI. Resten av bildene er tatt på Everett. ![]() ![]() ![]() Air Indias første er akkurat ute av malerbua. Det er fire til i tett rekkefølge bak. ![]() Alle tilgjengelige parkeringsplasser brukes og et knippe maskiner står også bak Future of Flght. Som denne JAL-maskinen. ![]() Vet ikke hvem som skal ha denne hvite. ![]() Alle maskinene har klomper på rundt 17.000 pund hengende i motorfestene. Grunnet motorenes høye verdi, vil man ikke ta levering av disse før det er nødvendig. ![]() To maskiner fra Royal Air Moroc står bak den hvite. ![]() ZA102 er den eneste 'produksjonsmaskinen' som er med i testprogrammet. Her under landing på Everett søndag. Rakk den akkurat etter en rask kjøretur fra Seattle. ![]() ![]() ![]() Takk for titten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Mar 2009
Location: I nærheten av Stavanger
Posts: 1,755
|
![]()
Veldig flotte bilder Andreas! Ser ut som at det er skikkelig tilrettelagt for spotting.
Vet du hvor mange maskiner som er klare, eller hvertfall ser klare ut? Ser ut som en del som står utendørs ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2007
Location: Oslo
Posts: 2,540
|
![]()
Dette var fine bilder, hyggelig å se bilder fra BFI/Everett.
![]()
__________________
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kristiansand
Posts: 11,312
|
![]()
Moro med så mange fine bilder av 787 maskina!
Det slår meg litt at den ser så liten ut. Hvis man skal sammenligne med andre Boeing maskiner, hvilken størrelse har den egentlig? Som en 767-200? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2010
Location: Skedsmokorset
Posts: 1,167
|
![]()
Kanskje den hvite får rød nese om ikke så lenge..........hehe
Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Langt ut på landet
Posts: 1,434
|
![]()
Fine bilder MOW!
En annen ting som jeg har sett på webcamen er at det er utrolig mye dårlig vær på PAE. Det regner jo omtrent hele tida! Kan ikke være noe ideelt sted å gjøre arbeid ute på flightline med det været? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: ENGM/Råholt
Posts: 1,977
|
![]()
Nice.
![]() Hva er grunnen til at de har disse vektene hengende på motorfestene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Amatør
Join Date: Dec 2009
Location: Midt i gryta
Posts: 2,004
|
![]()
Her var det mange godbiter fra Seattle og Everett, og det ser også ut til at det er snakk om gode spotterforhold på disse plassene!
110% Airbusfrie flystriper? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Nannestad
Posts: 984
|
![]()
Dette var nesten som man kunne få orgasme av den wingfleexen til B787.
Mere bilder er du snill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Apr 2006
Location: Os i Hordaland
Posts: 889
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2007
Location: Sverige/Norge
Posts: 2,221
|
![]()
Aj aj aj, heftig - takker for flotte og interessante bilder!
__________________
Mvh: Blackhawk If it's a BOEING??, I'm NOT going!!... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,729
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Legal Eagle
Join Date: Feb 2010
Location: Oslo
Posts: 1,560
|
![]()
For noen bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2006
Location: Nannestad
Posts: 4,767
|
![]()
Må si at disse maskinene imponerer meg, om den er vakker??? Vil jeg ikke svare på av egen sikkerhetshensyn
![]() ![]()
__________________
MVH Stein Olsen http://www.flickr.com/photos/56123975@N05/ Det finnes alltid en god grunn til å se på fly ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,619
|
![]()
Det er for aa simulere tyngden av en riktig motor. Visstnok er dette noedvendig for at maskinen skal 'lagres under rette forhold'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
Location: Drammen
Posts: 2,288
|
![]()
Sier bare tusen takk jeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: ENGM/Råholt
Posts: 1,977
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,619
|
![]()
Hvor mange maskiner er produsert så langt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,619
|
![]()
Madman: Nei, det skal ha med belastningen paa vingestrukturen aa gjoere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,619
|
![]()
Odd:
http://www.planespotters.net/Product.../787/index.php Nummer 30-33 sto i fabrikken da vi var der. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
MOW Report 2011 - Røkla! | LN-MOW | Bilder & foto | 20 | 05-02-2011 22:46 |
MOW Report 2011 - Røkla! - del 2 | LN-MOW | Bilder & foto | 13 | 27-01-2011 07:59 |
MOW Report 2011 - The End | LN-MOW | Bilder & foto | 3 | 26-01-2011 15:34 |
The MOW-report - Seattle 2011 | LN-MOW | TripReports | 3 | 26-01-2011 08:56 |
De-DO-De-Da De-MOW-DO-Trip-report | LN-MOW | TripReports | 11 | 13-11-2009 13:23 |