![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
f... tenkte jeg, hva er nå på gang
Spillet om flygelederne Nå skal norsk ungdom lokkes til flygelederutdanningen ved hjelp av det nyutviklede spillet ”Hjelp, jeg vil bli flygeleder”. http://www.avinor.no/avinor/presse/_...&id=181-125502 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Heheheh, prøvde det greiene der på Utdanningsmessa på Lillestrøm i dag.. Tok en titt vekk fra skjermen, og vips endte jeg opp med kun 110 poeng
![]() Meeen, jeg kan bedre enn det altså ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
evig optimist
|
![]()
linken til spillet er død bare til opplysning :-)
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Funker ikke med www. her, men fint uten.
Altså, http://bliflygeleder.no funka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Vil egentlig si at det var stor interesse i luftfarts-området av messen. DY hadde btw en egen stand, noe ikke SK hadde (heller ikke noen andre for den saks skyld). Er det bare DY som er ekstra offensiv, eller? DY var jo også tilstede på reiselivsmessen på lørdag (var der også), men SK var ikke der heller... Last edited by Flying-news; 18-01-2011 at 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
www. versjonen funket i Chrome med OS X.
497 poeng, og da trykket jeg kryss selv. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Synes at dette spillet var ganske talentløst ... Hvorfor ikke kjøre igang f.eks. FlightControl HD på en iPad hvor bildet speiles på lerret via prosjektor? (på utdanningsmessene) Skal sies at flightcontrol er minst på høyde med Avinors spill ift. "realisme" og laaaaaangt foran når det kommer til gøyhetsfaktor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeje, kom til 880 men så tror jeg en bug slo til.
Et fly på innflygning til 01L helt alene og pluteselig ble det rødt og game over ![]()
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Spillet er ikke akkurat komplisert og velgjort som f.eks. Airport Madness, men det er heller ikke poenget. Dette er kun et enkelt spill for å gi mer oppmerksomhet rundt årets opptak. Og etter den store skaren av folk som sto og så på å døme, så funket det som bare juling (= Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe spillet noen som deltat | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 14 | 06-12-2017 19:16 |
flygelederne i havn med lønnsoppgjøret | nutcase | Flyforum | 50 | 27-06-2006 23:05 |
Enighet mellom Avinor og Flygelederne | Someone | Flyforum | 2 | 12-06-2006 08:46 |
Spørsmål til flygelederne her inne | spitfire | Flyforum | 2 | 10-05-2006 12:10 |
Litt mer ro for flygelederne | Dag Viking | Flyforum | 3 | 08-12-2005 12:44 |