![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
En god morgen og et godt nytt år ønskes alle fra Beijing.
Her er klokken 0730 på morgenen. Dagen i dag er satt av til seightseeing av den olympiske parken, og himmelske freds plass. Sett alt før, men da med tidspress. Siste dag før hjemreise i morgen. Hadde en fantastisk nyttårsmiddag med hele crewet i går, men det ble rolig. Her stenger baren klokken 0100. Så opp å hopp og ut i dagen. Ha en flott første dag i 2011, og nyt resten av natten dere som ikke er lei av å skåle :-) Last edited by SAS-Steward; 01-01-2011 at 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godt nytår til dig og resten af crewet derude. Jeg er så heldig at have min kone hjemme i år, men ved alt om hvordan det er at have et familiemedlem der er langt væk hjemmefra til højtiderne.
God tur hjem og keep up the good work ![]() 2011 bliver SAS' år - ikke mindst pga de dygtige og dedikerede medarbejdere :-) Happy and safe flying in 2011 :-)
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Godt nytt år til dere alle. Og en ekstra stor hilsen til alle dere som er på jobb hjemmefra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Godt nyttaar fra Bainbridge Island hvor det ennaa er 2010. 2011 byr paa mange forandringer for oss, det starter allerede i morgen nar jeg gaar ombord i AF309 med destinasjon Paris (Air France the Airline that gives you a roundtrip to Hawaii for each journey to Europe you do not take on Star Alliance - so far 3x R/T SEA-OGG for us) de neste 6 manedene blir et nomade liv for oss...jeg starter jobb sammen med et annet forum medlem paa mandag den 3 Januar....med foreloepig kone og beagle paa Bainbridge Islaand....
PS LN-KGL - Andreas LN-MOW hadde 100% rett i at turistklasse uten status suger ....det var ikke sludder, sete 41K og USD 55.00 for koffert# 2 suger
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Aiai -- men det må da nærme seg Skyteam status på deg nå?
Fortsatt 2010 her i SC også. Raketter er imidlertid allerede avfyrt og eldste hund og jeg er snart klar for å tørne inn her i kjelleren hos Svigermor. Like greit - ikke så mye action her ute på landet. Og nå skulle jeg også være vanlig forummedlem igjen ,, jeg krummer nakken og gjør meg klar til å ta mine infraksjoner som en mann. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger og Godt nytt år! Ble en heftig nyttårsfeiring med fyrverkeri på veldig nært hold i natt. Men det var evig kult selv om det smalt heftig rundt ørene der vi stod. Men så har man spist litt kake og sovet noen timer og skal ganske snart bevege meg ut på Forus der 12 timer med ....... ligger foran.
Jeg gleder meg allerede til å finne senga i kveld. Men moro blir det lell! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Egentlig er jeg imot å skrive i god morgentråden før man har lagt seg, men siden jeg kom relativt sent hjem i kveld skal jeg gjøre et unntak!
Har hatt en uuuuuutmerket nyttårsfeiring! Når desserten blir gjort unna kl 2330, må det nødvendigvis bli en sen aften! Nå er jeg nettopp kommet hjem, fått spillt av Hans Majestet Kongens Nyttårstale, for deretter å ha nytt "Ja, vi elsker" i stramt rett med avgivende honør som vi gamle militærmenn skal, er jeg nu klar for sengen! Godt Nyttår Alle sammen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God nyttårsmorgen fra Bærum! Natten er tilbrakt på nattevakt, så nyttårsfeiringa har passert ubemerket og stille. Om kort tid bærer det hjem og i seng, mao intet nyttårshopprenn på programmet i dag...
Han en fin dag i den første dagen i det nye året forummedlemmer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Farmen. Her er årets første Brunch nettopp avsluttet, og jeg funderer faktisk helt seriøst på å spenne på meg skiene og ta meg en liten skitur i det herlige vinterværet. Godt Nytt År til alle Forumister og Kosmonauter !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God 1ste nyttårsformiddag i 2011 fra Trondheim
Her blir det straks frokost og årets første NesPresso ![]() ![]() Ha en strålende lørdag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Trysil. Formen er noe redusert i dag, men det blir for det en liten skitur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God 1. nyttårsdag fra Oslo..
Man har kommet seg på bena igjen, fått seg litt frokost, og straks blir det en tur ut å se. Er jo strålende vær. Ellers planlegges det en stille og rolig dag. ![]() Ha en fin dag videre forumrister..
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra Bærum, hodet opp og beina ned. 2011 startet ganske varmt ute, får håpe tempen kryper litt ned og at vi får litt mer snø.
Takk for det gamle, og godt nytt forum-år alle sammen!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Godt nyttår, og god ettermiddag fra OSL.
Jeg kjenner altfor mange skjebner som ikke vet hvilken planet de våknet på idag, selv ble det en rolig feiring med familie og nå har man allerede unnagjort halve arbeidsdagen. Totalt 29 avganger idag tilsier at det ikke er stort å ta seg til - ned å hamstre marsipan på innland! ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godt nyttår her fra Bergen
![]() Feirer det nye året med to flyturer i morgen, det skal bli særdeles fint å få "luftet" seg igjen. Jeg krysser fingrene for at det nye året vil bringe mange seriøse diskusjoner og deling av informasjon her på forumet. Ha en fortsatt flott dag i bakrusens navn !
![]() |
#16 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra OSL
Her sitter man og venter på at TAP skal komme. Portugiserne slo sammen OSL og ARN flightene i dag. Og siden de i Lisboa har byttet LoadControl system så har jeg nå holdt på i flere timer med å bygge flighten i datasystemet og venter nå på siste mld fra LIS som forteller hvor transit pax til ARN sitter. Ønsker alle et riktig godt nytt år S |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Goder eftermiddag och GOTT NYTT ÅR!
Känns märkligt men samtidigt bra att var "vanlig" igen. Det nya året började bra med hemkomst från fest kring 0830. Märker dock att jag inte är 20 längre ![]() Nu blir det middag med familjen och en lugn kväll framör TVn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Godt nyttår fra Billingstad!
Vi hadde en fantastisk aften i Operaen med etterfølgende nyttårsmiddag. Meningen var å få med seg fyrverkeriet fra Operataket, men vi reiste heller hjem og fikk med oss det som var å se her. Tror ikke vi gikk glipp av mye i byen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Godt nyttår fra Stavik i Romsdal!
Julegjestene har reist og det er møkkavær utendørs. |
![]() |
![]() |
![]() |