![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kom over denne tråden på fs.no
Tar det hele med et smil, og har lagt ut dette bildet på airpics som en respons. Hadde jeg vært en skikkelig j**** så kunne jeg jo ordnet litt kaos der inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
hehe, reine barnehagan over der
![]() Han Kim-typen virker ikke veldig voksen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Escaping the blue box
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#4 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Haaper ikke KOG ser dette ...... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Har sett det og noen ting er så dumme at de faller på sin egen stengrunn. Man har da barn, små barn.
![]() |
#6 | ||
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Fakturaer er utrolig mye mer effektivt enn noe annet
![]()
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har sendt en mail til Brenna som startet tråden der jeg ba om at linkene ble fjernet, og at jeg foretrakk en link direkte til airpics. La også med en link til denne tråden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Oj, men ser jag inte ett av mina bilder här !
Bilden på Flightsim.no...kraftigt retucherad Så gick det inte så länge för bilden försvant från forumet på Flightsim.no :smokin, men här är urlŽn till siten den ligger på. Martin Alapnes webside Orginal bilden på airliner.net Måste säga att de är på farten i det forumet ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hehe, på flightsim.no forumet er det to screenshoots ifra MSFS av et norwegian fly med TAMPAX reklame. Flyet er i lufta og bildene ifra siden og bakfra. Du har et bilde av en norwegian maskin som takser på bakken, og påstår at Sten Arne Bryde er en kjeltring som har tatt ditt bilde og retusjert det ? Ja, isåfall er han jæk... god til å retusjere.
Tror du burde trekke tilbake beskyldningene Andreas, jeg varsler iallefall Sten Arne om dette. Er ikke særlig morsomt å bli beskyldt for stjeling, og ihvertfall ikke dersom det ikke er sant. Ganske alvorlig er det også. Er vel ikke noe mere alvorlig å stjele bilder, enn å beskylde uskyldige personer for å ha stjelt dem. Jeg er selv veldig streng ovenfor personer som har tatt mine bilder, og har kjørt slike saker gjennom systemet endel ganger. Men jeg er like streng med folk som går og sprer rykter om at personer er tjuvradder, når det ikke stemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så så Terje, jag sa att ett av mina bilder låg retucherad på forumet till Flightsim.no, och att den ligger på vedkommandes privata site, jag har inte sagt något om vem som har gjort endringen.
Men kanske du läser annorlunda än mig.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vel, du har tydligvis endret linken nå, og bra er jo det. Når jeg tittet på linken lå den linket til dette bildet og å påstå at det er samme bildet som ditt ble for drøy kost for meg.
PS: skal du først tiltale meg på fornavn så lær deg å skrive navnet riktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() Om du sedan är så vänlig att signera dina postings så skall jag få namnet ditt riktigt nästa gång, hoppas att du får en bedre fortsättning på dagen, än morgonen din tydligen har varit. ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
LN-TAL, det kan også hende at Andreas E. kanskje vet mer enn han sier. Det finnes en rekke verktøy for å inkludere skjult eierkode i JPEG-filer som også har en crawlertjeneste som et del av abonnementet - her er et eksempel: http://www.digimarc.com/
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jaha ? Jeg leste hele posten din, når jeg leste den lå den linket til Sten Arne sine bilder på fs.no og til ditt bilde på airliners. Den tredje linken har kommet til i etterkant, så at du også forventer at jeg kan være synsk sier vel mere om hva du tror på enn om mine evner ?
![]() Jeg har hatt en bra morgen jeg, men det er litt provoserende at du forsøker å kalle uskyldige personer for kjeltringer, det skjønner du vel ? Jeg tror heller ikke du hadde likt å blitt kalt for kjeltringer dersom du ikke hadde gjort noe galt ? Jeg regner med, etter hva som har kommet frem, at linkingen din var feil og at du ikke mener at Sten Arne er kjeltring som har tatt ditt bilde ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
jaja, Sten Arne er vel en reser med photoshop da. Jeg anser meg selv for å ha noenlunde peiling på ps, men ikke fanden om jeg hadde klart å lage disse bildene ut ifra Andreas sitt bilde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
www.lch78.net
|
![]()
appropo den der digimiarc greia.. noen som kan fortelle meg hva den koster og hur den funker?
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Orginal url gick till side to i postingen på Flightsim.no där en Martin la ut en bild som
jag sitter på, varför den starta med side 1 där Sten Arne hade postat ett humoristiskt bilde från FS vet jag inte, och jag har aldrig påstått att jag äger grundlaget till Sten Arne. Och hur du klarar att koppla ordet kjeltring till någon av mina postings är högst intressant.
![]() |
#20 | ||
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen av bildene mine :D | L1011-385 | Bilder & foto | 5 | 19-08-2012 09:37 |
Imponert over Flightsim.no webshop | Bizflyer | Flyforum | 0 | 10-02-2006 23:00 |
Flightsim+stikke+pedaler | MartinL | Samlerhjørnet | 14 | 05-01-2006 19:00 |
Swiss diskuterer regional spin-off | MD90 | Flyforum | 7 | 18-01-2005 09:18 |