![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Eller kanskje ikke. Kan vel hende at man ila romjula roter litt rundt på harddisken og oppdager noe som kanskje bør "frem fra glemselen"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kunne vel valgt en bedre dag for fotografering, men absolutt lærerikt å knipse i variert vintervær. Litt ymse kvalitet, men det får heller stå sin prøve ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Blir bare imponert over kvaliteten du får i sånn vær! Null tegn til isokorn! Og skarpheten er råå!
Du skuffer ikke! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Litt ymse kvalitet du liksom... Ment som en joke håper jeg.
Superserie, skarpheten er jo lett og se du mestrer - selv i slikt gråvær som du har vært ute i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Helt utrolig!
Skjønner ikke hvordan du får det til i sånt vær som det var da. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
D610 + mange mm
|
![]()
Veldig fin serie. Det er utrolig inspirerende å se bilder i "dårlige" forhold, det er her de virkelig gode bildene kommer til sin rett. Om ikke annet gleder jeg meg til neste serie på nyåret
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Det siste bilde var heftig. Thomas oser POWER. Utrolig kjekt å se hva du får tryllet frem selv fra et Nikonapparatur
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bildeseriene dine er fanstastiske! Dette var rått!
![]() Stilig vinkel på de av Turkish og Thomas Cook etter takeoff ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Knallfin avslutning på året dette. Ser fram til mange hyggelige sammenkomster utover vinteren og våren
![]()
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Vurderer en OSL tur i romjula jeg også... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Helt utrolig fine bilder, men åssen du greier å stå ute i kulda er meg en gåte, det er jo svin kalt ute, nesten så man vurderer å hente vinterjakken bare man ser disse bilder
![]() MVH Sesong Spotteren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Tror egentlig det dreier seg om, i mangel av et bedre ord..., mindreverdighetskompleks ![]() Takk forøvrig for kommentarer ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja dette var det julestemning over!
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Årets siste dag og årets siste tur | CFM | Bilder & foto | 3 | 02-01-2014 00:03 |
Årets siste fra meg etter mørkets frambrudd | Tom McNikon | Bilder & foto | 25 | 05-01-2012 21:27 |
Årets siste aprilkveld på OSL | LN-HVI | Bilder & foto | 11 | 02-05-2011 16:09 |
Første serie i år fra osl og fra meg | sparco777 | Bilder & foto | 13 | 24-05-2010 01:06 |
Brrrrrrrr, dette blir årets siste fra meg | Tom McNikon | Bilder & foto | 11 | 01-01-2010 13:46 |