![]() |
|
![]() |
#1 |
D610 + mange mm
|
![]()
Startet ved 01L men all trafikk gikk da til/fra 01R. Vidar kom også, og i det han kommer fram til bilen min, kommer det 3 elger som har gått like bak ryggen min når jeg stod opptatt med kameraet. Hyggelig igjen Vidar, og noen brukbare bilder ble det jo også. Legger ut mine, du fikk kanskje noen fra 01L også?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Findus Mine bilder på <A HREF= "http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Lars Fr%C3%B8ystein" TARGET=_Blank>Airliners.net</A> Last edited by findus; 17-12-2010 at 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Vakkert... morsomt å se bilder fra goplassen
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bildebevis på elgene fikk jeg ikke.Kameraet lå i baksetet,og de var ikke så
poseringsvillige at de gadd å vente til jeg fikk det frem,men det var mor og to barn. Ikke mye spennende på vestre etter at du dro. Vet ikke hva jeg surret med i dag,men jeg har slettet maaaange flere bilder enn jeg har tatt vare på. Dine bilder er jo som vanlig fine! Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Veldig bra serie,Findus
![]() Trodde faktisk det var mere snø der oppe, men "as we speak" så blir vel trærne hvite nok når jeg dukker opp i morgen tidlig ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder! Veldig skarpe og klare bilder synes jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Flott serie men......har du et øye til airBaltic`s F50? Syntes du får denne ganske ofte
![]()
![]() |
#7 | |
D610 + mange mm
|
![]() Quote:
![]() Fint fly!
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fin serie dette, mye bra og interessant
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Fine bilder, men Jettime er det en vanlig gjest her på vinter tiden ?? syns ikke å ha sett noen bilder av den fra tidligere her på forumet, visste ikke engang at der fantes ett dansk selskap med det navn, må være kommet etter jeg flyttet ut fra landet fyllt med flatlandsnisser
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Vakkert, vakkert, vakkert, vakkert!! Utrolig godt gjort i disse mørkeste dagene av året
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
2 SAS fly parkert ved 01R Gardermoen | ATC-flyradar | Småprat | 9 | 08-01-2013 14:26 |
Variert fra en flott ettermiddag ved 01R/01L | findus | Bilder & foto | 10 | 07-11-2010 21:39 |
Noen fra forumet ved 01R på OSL i ettermiddag | CFM | Bilder & foto | 7 | 01-09-2010 21:25 |
Torsdag ved 01R | Even92LN | Bilder & foto | 5 | 12-06-2010 17:01 |
Halv drift ved Røyken fra i ettermiddag | DY | Flyforum | 37 | 09-10-2004 10:21 |