![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,513
|
![]()
Delta og NW begynner aa se fremover:
http://seattletimes.nwsource.com/html/businesstechnology/2002498256_airlinemakeovers16.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,513
|
![]()
Foerst ut:
Dyre pensjoner. http://www.ajc.com/business/content/business/delta/0905/16deltamain.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
Dette blir bare en nedadgående spiral av lavere lønn og ødeleggelse av arbeiderrettigheter. La heller et par selskaper dø først som sist så balansen gjenopprettes. Vondt der og da, men det frigjør etterhvert ressurser osm kan investeres og skape arbeidplasser på andre områder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
C130 extreme low pass | nime | Bilder & foto | 5 | 28-09-2013 13:31 |
I kveld på History HD: Most extreme airports | foffen | Småprat | 1 | 10-03-2012 11:15 |
MD 11 KLM Extreme landing in Crosswind | MD11 | Flyforum | 3 | 19-09-2007 18:54 |
Extreme Machines | MD11 | Flyforum | 3 | 23-11-2005 07:48 |
A380 extreme taxi test. | LN-OSS | Flyforum | 11 | 15-07-2005 21:30 |