![]() |
|
![]() |
#1 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Då var det straks ut å reise for SVG. Altfor tidleg, men det får gå. Blir workshop, og seinare middag i kveld
![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Samme fra Lilllestrøm.. Kladt, men avgårde til HNL med CO 39 først..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Dagen er godt i gang, og det er en del å ta fatt i..... Tror forresten det var grei at jeg kom meg avgårde såpass tidlig i dag, ser for meg at det snart blir kaos på veiene. Det ligger jo noe hvitt på veien. ![]() Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Morgen fra Tananger
Her er det plussgrad, så det vil smelte noe "snø" og is, som vil fryse til igjen ila noen dager... Hipp hurra... ![]() Nok å gjøre på jobben i hvert fall. Som en viss sørlending sier; Hæv a nais von ![]()
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Jeg tror sandelig våren er på vei! Bare minus 8 i dag! Fordelen er at det er lite mygg ute for tida! Men fortsatt glad for at jeg jobber innendørs. Ingen spesielle planer i dag. Ganske greit det egentlig. Ja jo forresten, har planer om å ta potten i VikingLotto i dag, men det er vel egentlig gammelt nytt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra byen. Broren min kom fra Thailand i går og som velkomstgave får han en limrulle, malerulle med skaft og 40 kvm laminatgulv han kan kose seg med i kveld hos meg mens jeg drar på kveldsvakt
![]() ![]()
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 08-12-2010 at 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Oslo. Litt skjev start med vrang mage, men er forlengst på jobb. Et notat må ferdigstilles og noen møter må gjennomføres. Planlegger et besøk på Sats etter jobb før jeg har lovet å lage middag til dama. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
Middagstips, men husk å kast hermetikkboksen før hun kommer ![]() http://www.terina.no/snurring/category11300.html
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Skikkelig vintervær her i sørvest også idag. Dog ikke så kaldt som det var i hovedstaden. Startet ut fra "Tåkemoen" med SK4017 og -TUL'en i formiddag. Vinterstemningen var fullstendig der oppe. Det føltes nesten som sommeren å komme til 0 grader på Sola. Smekkfull kjerre over fjellet. Noen images fra OSL og vinterstemningen der oppe i tidlig formiddag og turen over fjellet ligger vedlagt. Observerte LN-RPX som har vært hos maler'n og fått fjernet flagget bak på kroppen. Men Scandinavian har kommet på igjen på innsiden av motordeksel. De har forresten glemt å lakkere "eyebrowsene". Og som man kan se så har vi tilløp til vinter her borte ved havet i sørvest også. Ha en fortsatt fin dag. I morgen er det tid for ukas ABZ tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'frysemorgen også fra Alpharetta, denne vakre desembermorgenen. 6-7 kuldegrader var det jammenmeg på morgenen, men nå er det bare to igjen til null.
Nyvovsen har funnet seg godt til rette, men han har pådratt seg kennelhoste, så det blir en liten tur innom vet'en i morgen tidlig. Men nå er det WIAS-tid .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld fra Sandefjord.
Måtte en tur til byen for å kjøpe dress, da den gamle viste seg å ha blitt litt liten da jeg skulle bruke den. Dressmann sitt tilbud på 799,- ble ikke brukt og jeg kan si at jeg er glad jeg ikke betalte selv. ![]() Ellers så har farmor vært innom med ferske julekaker som man har fått en liten smak av. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sjekk ut min nye og meget "freshe" signatur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Roma. Her er det 17 grader og seff utemiddag. Ikke så verst, for å si det på vestlandsk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God, kald sundag frå Trondheim | roger | Flyforum | 18 | 28-10-2018 22:30 |
Tidleg morgon frå Trondheim | roger | Flyforum | 9 | 24-09-2014 19:16 |
Transport frå Rygge (splitta frå God mandag fra 35000' over Canada) | SudCaravelle | Småprat | 18 | 04-10-2012 17:16 |
God onsdag frå KL! | zico77 | Flyforum | 16 | 23-05-2012 20:42 |
God morgon frå Trondheim! | zico77 | Flyforum | 14 | 13-01-2012 20:29 |